در حال خواندن
گوشی G9هواوی به صورت رسمی در چین رونمایی شد
0

گوشی هواوی مایمنگ ۵ که البته در نقاط دیگر دنیا از آن به نام G9 یاد می شود، به صورت رسمی در چین توسط شرکت هواوی رونمایی شد.
نود فناوری -این مدل جانشین مایمنگ ۴ شده ا ست و از آنجا که این مدل بیرون از مرزهای چین تحت عنوان G8 به فروش رفته، پیش بینی می شود گوشی جدید در سایر کشورها نیز تحت عنوانG9 شناخته شود.G9 دارای صفحه نمایش لمسی ۵/۵ اینچی، دوربین عقب ۱۶مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه است. پشتیبانی از فیلمبرداری ۴k و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به همراه پردازشگر اسنپ دراگون ۶۲۵ با رم ۳ تا ۴ گیگابایت از دیگر ویژگی های این گوشی است. این گوشی با اندروید ۶ مارشملو و وزن ۱۶۰ گرم و قاب فلزی که در پشت آن یک اسکنر اثر انگشت دارد، در سه رنگ نقره ای، طلایی و صورتی در اختیار علاقه مندان این برند چینی قرار خواهد گرفت.اولین نسخه قابل فروش این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به رنگ طلایی خواهد بود. این گوشی از ۲۱ جولای در فروشگاه های آنلاین هواوی در چین در دسترس خواهد بود. قیمت آن ۲۵۹۹ یوان چین معادل ۳۸۸ دلار است. منبع: gsmarena

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر