در حال خواندن
چرا شاتل در لیست بهترین ارایه کنندگان اینترنت نیست؟
0

ارزیابی‌های مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت نشان می‌دهد در همان ماهی که رگولاتوری یک شرکت اینترنتی را به عنوان برتر سال ۹۳ معرفی کرد، سرویس بی‌کیفیتی را به ثبت رسانده است.
نود فناوری – مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت اقدام به معرفی برترین شرکت‌های ارائه اینترنت پرسرعت در خرداد ماه سال جاری کرده که در ارتباط با سرویس‌های مختلف ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ کیلو بیت بر ثانیه و یک و دو مگا بیت بر ثانیه گزارش‌هایی به شرح زیر دارد.پیش از این در خرداد ماه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اپراتورهای برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات در سال گذشته اعلام شدند که اکنون در رده بالای جدول نامی از برترین اپراتور ADSL نیست.در حالی غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) را به عنوان رتبه اول، آسیاتک را رتبه دوم و داده‌گستر عصر نوین را به عنوان رتبه سوم اینترنت پرسرعت (ADSL) معرفی کرد که اکنون نامی از آنها در میان برترین‌های خرداد دیده نمی‌شود.سنجش سرعت متما نشان می‌دهد که این سه شرکت اینترنتی ظاهرا بعد از برتر شدن‌شان دیگر راغب به ارائه سرویس با کیفیت مطلوب نیستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر