در حال خواندن
پیش فروش گلکسی نوت ۷ سامسونگ آغاز شد
0

در حالی که گلکسی نوت ۷ سامسونگ قرار است دوازدهم مرداد ماه جاری به صورت رسمی رونمایی شود، اکنون پیش فروش رسمی آن در دبی آغاز شده است.
نود فناوری -طبق گزارش SamMobile و تصویر منتشر شده، علاقه مندان به تلفن همراه فوق در دبی می توانند با پرداخت ۵۰۰ درهم امارات (حدوداً ۱۳۰ دلار) سفارش خود را ثبت کرده و دستگاه را در تاریخ دوازده مرداد (یا اندکی پس از آن) تحویل بگیرند، ضمن اینکه یک کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز به آنها هدیه داده خواهد شد.پیش فروش فبلت جدید سامسونگ توسط T-Mobile از هفته آینده آغاز خواهد شد. در صورت صحت این خبر، احتمالاً دیگر اپراتورهای معتبر و همچنین فروشگاه های آنلاین در سرتاسر جهان نیز چنین اقدامی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت نهایی گلکسی نوت ۷ مشخص نیست، اما طبق گمانه زنی های موجود و پیش بینی افزایش قیمت آن نسبت به نوت ۵، می توان انتظار داشت که نسخه آنلاک این تلفن همراه با قیمت حداقل ۷۰۰ دلار عرضه شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر