در حال خواندن
پخش زنده خودکشی در اینترنت
0

فناوری های موبایلی جدید همه چیز را برای ما آسان کرده است و به واسطه شبکه های اجتماعی، هر چه در طول روز برای شما اتفاق می افتد را می توانید با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید.

نود فناوری – با اپلیکیشن های اجتماعی از جمله Periscope یک روز از زندگی شما می تواند به صورت کامل برای دیگران به نمایش گذاشته شود تا آنها سرگرم شوند. به عنوان مثال «جان لِجِر» مدیرعامل شرکت مخابراتی T-Mobile چندی پیش تصاویر ویدیویی هر آنچه که طی یک روز در خارج از محل کار خود انجام داد را روی این شبکه اجتماعی منتشر کرد.البته تماشای تمام اتفاقات از یک روز زندگی افراد می تواند بخش های ناخوشایند هم به همراه داشته باشد. روز گذشته یک دختر ۱۹ ساله فرانسوی ساکن شهر ارپجن به تمام دوستان خود یک پیام متنی فرستاد و به آنها توضیح داد که چه کاری می خواهد انجام دهد.او در پیام متنی خود نوشته بود که می خواهد مرتکب یک عمل وحشتناک شود. او در تصاویر ویدیویی زنده که روی شبکه اجتماعی مذکور به نمایش گذاشت، روی ریل قطار رفت و خودکشی کرد.این جوان فرانسوی در پیام متنی خود نوشته بود: «این تصویر ویدیویی که هم اکنون می خواهم پخش کنم فقط برای تعجب اطرافیان ساخته نشده است و می خواهم مردم با این کار عکس العمل نشان دهند، ذهن های خود را باز کنند و این هدفی است که من دنبال می کنم».

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر