در حال خواندن
هفدهمین نمایشگاه تلکام آغاز شد
0

نمایشگاه تلکام هفدهم امسال در حالی آغاز می شود که بیش از بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت خارجی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

نود فناوری – هفدهمین نمایشگاه تلکام در شرایطی از امروز یکشنبه ۴ مهارماه آغاز به کار کرد که قرار است نسبت به سال‌های قبل با تفاوت‌هایی همراه باشد.

از جمله تفاوت‌های اساسی این نمایشگاه با سال‌های قبل آن است که در سال جاری برخلاف سال‌های گذشته که به طور معمول رقابت میان اپراتورهای تلفن همراه شدیدتر بود، با حضور شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات FCP،MVNO‌ها و دیگر شرکت‌های تازه مجوز گرفته  همراه است که این موضوع به ایجاد تغییراتی در نمایشگاه امسال منجر شده و پیش بینی می‌شود شاهد رقابت در این بخش‌ها نیز باشیم.

برهمین اساس به نظر می رسد تعداد سرویس‌ها و تنوع سرویس‌هایی که در تلکام ۲۰۱۶ ارائه خواهد شد با تنوع قابل توجهی همراه خواهد بود و خدمات ارزش افزوده متعددی در بخش‌های ثابت و سیار ارائه می‌شود.

براساس این گزارش, تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت خارجی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند در خصوص حضور شرکت‌های بین‌المللی پس از شرایط تحریم‌ها، اظهار کرد: شاید بتوان گفت اکثر شرکت‌ها و یا فروشندگان تجهیزات ICT در این نمایشگاه حضور داشته و یا حداقل نمایندگان آنها در این رویداد حاضر خواهند شد.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه تلکام امروز با حضور وزیر ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی افتتاح خواهد شد و تا چهارشنبه هفتم مهرماه ادامه دارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر