در حال خواندن
نتایج پنجمین دوره جشنواره فاوا اعلام شد
0

اپراتورهای تلفن همراه امسال نیز همانند سالیان گذشته نتوانستند شرایط لازم را برای کسب رتبه در جشنواره فاوا کسب کنند.

نود فناوری – امروز جشنواره فاوا در حالی به کار خود پایان داد که نتایج آن در بسیاری از بخش ها به صورت سنتی مشابه سال های قبل بود با این تفاوت که دیگر شرکت های حاضر به صورت مشترک حایز رتبه نشدند.
براساس این گزارش در بخش تلفن همراه نه همراه اول و نه ایرانسل نتوانستند امتیازات لازم را برای کسب رتبه به دست آورند.
این در حالی است که شرکت مبین نت در حوزه وایمکس توانست امتیازات لازم را برای به دست آوردن برترین ارایه دهنده وایمکس در کشور را از آن خود کند.
در حوزه اینترنت پرسرعت ‌ADSL نیز شرکت شاتل توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.
اما در حوزه تلفن ثابت استانی دارای مراکز SC: شرکت مخابرات اصفهان
تلفن ثابت استانی ارای مراکز PC:شرکت مخابرات استان قم
شرکت های SAP: گروه ماهواره ای سامان
در حوزه دولت الکترونیکی نیز برگزیده پنجره واحد خدمات: سازمان تامین اجتماعی به عنوان سازمان برتر انتخاب شد.گفتنی است، این جشنواره صبح امروز درمرکز همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات،با حضوردکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر رحمانی رییس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی ،دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وزیر، نمایندگان مجلس و فعالان عرصه ICT کشور آغاز شد.درابتدای این مراسم پیام دبیرکل اتحادیه جهانی مخابراتITU)) پخش شد و سپس دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی ارتباطات وفناوری اطلاعات گزارشی از روند فعالیت پنجمین جشنواره فاوا ارائه کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر