در حال خواندن
مکالمه رایگان درون اپراتوری همراه اول همچنان ادامه دارد
0

بسته های شب های روشن شامل مکالمه رایگان (درون اپراتوری) از ساعت۱۱ شب الی ۷ صبح می باشد. این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال(چهارشنبه ۱۹تیرماه) آغاز شده تا اعلام بعدی ادامه خواهد داشت.
نود آی سی تی – کلیه مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شرکت دراین طرح و فعال نمودن بسته ها، در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود داخل شبکه برخوردار شوند. در خارج از ساعات یاد شده هزینه مکالمات مشترکین با تعرفه عادی محاسبه می گردد. مشخصات بسته های مکالمه نا محدود شبانه به شرح ذیل می باشد.  نرخ تعرفه ها    نوع خطبستههزینه فعال سازیخطوط دائمی/ اعتباریشبانه( ۲۴ ساعت )۵۰۰۰ ریالهفتگی۳۰۰۰۰ریالماهانه۱۱۰۰۰۰ ریال  مشترکین می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به ۸۰۵۷ و یا با شماره گیری کد #۳۳۳*۱۱۱*جهت فعال سازی و بررسی وضعیت بسته ها اقدام نمایند.مشترک درصورت دریافت یکی از بسته های مذکور تنها در صورتی می تواند نسبت به فعالسازی مجدد همان بسته یا بسته دیگر اقدام نماید که زمان بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.مشترک امکان فعالسازی همزمان دو بسته از دو نوع متفاوت را ندارد. (برای مثال بسته شبانه و هفتگی) 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر