در حال خواندن
معرفی پرینترهای سامسونگ مجهز به تکنولوژی NFC
0

سامسونگ در نمایشگاه سامسونگ فروم ۲۰۱۴ (Samsung Forum 2014) در مالاگای اسپانیا، از قابلیت‌ها و خلاقیت‌های جدید در صنعت چاپ رونمایی کرد.
 
نود آی سی تی – آقای چونگ رو لی، رییس کل سامسونگ خاورمیانه و شمال آفریقا درباره این محصولات گفت: “در سال ۲۰۱۳، سامسونگ با معرفی مدل Xpress C460، اولین پرینتر مجهز به تکنولوژِیNFC در دنیا، پیشتازی خودش را در فناوری‌های پیشرفته چاپ، به اثبات رساند. در سال ۲۰۱۴ نیز سامسونگ به تمرکز بر تکنولوژی‌های بیشتر و کاراتر ادامه خواهد داد.”
او افزود: “ما، امروز سری پرینترهای NFC را گسترش می‌دهیم تا یکی از مهمترین ویژگی‌ها در چاپ که سرعت است را به کاربران حرفه‌ای و خانگی ارائه دهیم. ما سعی می‌کنیم با محصولات چاپ همراه (Mobile Printing) نیازهای مشتریانمان را برآورده کنیم.”
سامسونگ با پیشینه‌ای که در نرم‌افزارهای چاپ دارد، نرم‌افزار جدید خود که مناسب کارهای عادی و روزمره تا نیمه حرفه‌ایست معرفی کرد که شامل راهکارهای چاپ تجاری و بدون نیاز به سرور هستند.
همچنین سامسونگ آخرین سرویس‌های چاپ خود از جمله پلتفرم باز و آنلاینXOA(extensible Open platform Architecture)را معرفی کرد.
چاپ آسان و سریع با سری ProXpress
با وجود تکنولوژی‌های NFC و Wi-Fi Direct، چاپگر تک رنگ لیزری ProXpress M2880 و رنگی لیزری ProXpress C1860، می‌تواند چاپ آسان را به کاربر ارائه کند. چاپگر مدل ProXpress M2880 28 صفحه در دقیقه و چاپگر مدل ProXpress C1860، ۱۸ صفحه را در دقیقه چاپ می‌کنند.
ویژگی‌های NFC و Wi-Fi Direct، چاپ از روی تلفن همراه را به آسان‌ترین حد خود رسانده است. فقط با نزدیک کردن موبایل به چاپگر، می‌توان به آسانی و اطمینان بالا عکس‌ها، مدارک، ایمیل‌ها و صفحات وب را چاپ کرد.
این چاپگرها از اپلیکیشن Samsung’s mobile print نیز پشتیبانی می‌کند. دارندگان موبایل‌های Galaxy نیز می‌توانند به طور مستقیم مدارکشان را چاپ کنند. همچنینGoogle Cloud Printدر این پرینترها پشتیبانی می‌شود.
کارایی بیشتر با راه‌حل‌های چاپ سفارشی
سامسونگ با معرفی Business Core™ Printing Solutions به کاربران تجاری، تجهیزات چاپ بی‌سیم را ارائه می‌دهد. این راهکار، امکاناتی را فراهم می‌کند که نیاز به اتصالات با سیم را در محل کار از بین می‌برد. همچنین با این ویژگی که در پرینترها و چندکاره‌های سامسونگ وجود دارد، نیاز به سرور جداگانه از بین می‌رود.
سازگاری با دستگاه‌های بیشتر با پلتفرم مبتنی بر وب XOA
در سال ۲۰۱۰، سامسونگ پلتفرم XOA را معرفی کرد که تاکنون، به دلیل نیاز به امکانات سخت‌افزاری بالا، در پرینترهای مدل بالای A3 در دسترس بود.
به همین دلیل سامسونگ، پلتفرم مبتنی بر وب XOA را معرفی کرد که نیاز به امکانات سخت‌افزاری بالا را از بین می‌برد و با اکثر پرینترهای مدل پایین A4 و چندکاره سازگار است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر