در حال خواندن
مشکل دارندگان کارت‌های جدید بانک تجارت
0

ابتدای خردادماه امسال بود که بانک تجارت به منظور تعویض ۷ میلیون کارت بانکی خود اطلاعیه‌ای صادر کرد و به مشتریان اعلام کرد در راستای دستورالعمل بانک مرکزی در خصوص یکسان‌سازی خدمات کارت‌های بانکی شبکه شتاب باید کارت‌های جدید دریافت کنند.

نود فناوری – به گزارش عصر ارتباط، این در حالی است که فارغ از مشکلاتی که بانک‌ به‌دلیل رعایت نکردن مسایل فنی و دریافت هزینه‌های کارمزد از مشتریان به وجود آورده، اکنون برخی مشتریان این بانک با مشکل ممکن نبودن واریز پول از طریق برخی بانک‌ها به حساب ایشان روبه‌رو شده‌اند.

براساس گزارش‌های دریافتی از برخی دارندگان کارت جدید بانکی تجارت، امکان واریز از سایر بانک‌ها همچون شهر، آینده، ملی و… به کارت آنها وجود ندارد و این در حالی است که پیگیری این موضوع از شعب این بانک نیز نتیجه‌ای دربر نداشته و کارکنان این بانک رفع این مشکل را به یک یا دو ماه آینده موکول می‌کنند.

به‌منظور اینکه دلیل این مشکل را پیگیری کنیم، موضوع را با دفتر روابط‌عمومی بانک تجارت نیز مطرح کردیم که متاسفانه تا لحظه نگارش این گزارش پاسخی برای این موضوع ارایه نکردند.

البته موضوع دیگری که قرار بود پاسخ آن را از روابط‌عمومی این بانک جویا شویم، سرنوشت بازگرداندن هزینه کارمزد دریافتی بابت صدور کارت‌های جدید این بانک از مردم بود.

براساس این گزارش، کاظمی‌پور، مدیر روابط‌عمومی بانک تجارت در خردادماه امسال گفته بود: دیده شده که در مواقعی تعویض کارت‌های بانک تجارت با مشکلاتی همراه بود، به‌طوری که هزینه‌ها براساس دستورالعمل ذکر شده به صورت قانونی انجام نمی‌گیرد.

به گفته وی، سرانجام در هر طرحی مشکلاتی وجود دارد و در این طرح اشتباهاتی از سوی همکاران و سیستم بانک تجارت اتفاق افتاده که مبالغ زیادی از این طریق دریافت شده و بر اساس بازرسی‌ها در دو ماه آینده این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد و مبالغی که به‌صورت اشتباه از مشتریان یا از حساب آنها کسر شده دوباره به آن حساب باز می‌گردد.

بر اساس این گزارش، بانک تجارت در آن مقطع اعلام کرده بود تعویض کارت‌هایی که کمتر از یک‌سال از زمان صدور آنها گذشته را رایگان و کارت‌هایی که بیش از یک‌سال از زمان صدور آن‌ گذشته با دریافت نصف مبلغ مصوب بانک مرکزی انجام می‌دهد، ولی تنها مشتریانی که از زمان انقضای تجارت کارت آنها رد شده، باید ۲۳۰۰ تومان بابت تعویض به بانک پرداخت کنند.

در هر حال اینکه به گفته مدیر روابط‌عمومی بانک تجارت این مبلغ زیاد چه اندازه بوده و سرنوشت آن به کجا ختم شده، سوال دیگری است که امیدواریم در پیگیری‌های بعدی ما، مدیران این بانک پاسخ مناسبی برای آن داشته باشند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر