در حال خواندن
مخابرات مجمع فوق‌العاده برای سهامدارانش گذاشت
0

شرکت مخابرات ایران در راستای تکمیل اعضای هیأت مدیره اقدام به برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام می‌کند.
نود فناوری – شرکت مخابرات ایران طی اطلاعیه‌ای به آگاهی عموم سهامداران خود رسانده که مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام این شرکت با سهامی عام به‌شماره ثبت ۳۲۵۰۸۱ تهران و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۶۴۷۲۹۰ رأس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۴/۵/۱۹ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار می‌شود.مخابرات از سهامداران یا وکلای قانونی آنان دعوت کرده به‌منظور اخذ برگ حضور در جلسه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ روز ۱۳۹۴/۵/۱۷ و ۱۳۹۴/۵/۱۸ با در دست داشتن اصل برگ سهام، وکالتنامه یا برگ نمایندگی معتبر و کارت ملی به اداره سهام این شرکت واقع در بزرگراه همت ــ اول سردار جنگل ــ ساختمان شرکت مخابرات ایران مراجعه یا از طریق سایت اینترنتی www.tci.ir اقدام نمایند.دستور جلسه این مجمع، تکمیل اعضای هیأت مدیره و سایر موارد در صلاحیت مجمع عمومی عادی فوق‌العاده است.مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی واقع در تهران خیابان شیخ‎ بهایی جنوبی، خیابان ایران‎شناسی، خیابان نهم است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر