در حال خواندن
مخابرات از تبلیغ مؤسسات مالی غیرمجاز منع شد
0

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خواست تا جلوی تبلیغات برای مؤسسات غیرمجاز مالی و اعتباری که مورد تأیید بانک مرکزی نیست را بگیرد.

نود فناوری – سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی بخشنامه‌ای به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد تا به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم نسبت به حذف تبلیغات مؤسسات یا سایر نهادهایی که مورد تأیید بانک مرکزی نیستند، اقدام کند.غلامرضا داداش زاده –معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری- در این بخشنامه به نامه مورخ ۹۴/۸/۱۱ بانک مرکزی مبنی بر عدم ارائه تبلیغات برای مؤسساتی که نام آنها در سایت www.cbi.ir به عنوان مؤسسات مورد نأیید بانک مرکزی ثبت نشده است، اشاره کرده و این تقاضا را از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران داشته است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر