در حال خواندن
مخابرات "خراسان رضوی" جایزه ملی اپراتور برتر را گرفت
0

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی، این استان با دارا بودن ۶ میلیون مشترک تلفن ثابت و سیار توانسته است امسال به عنوان اپراتور برتر کشور جایزه ملی کیفیت را از آن خود کرد.
نود آی سی تی – سید علی ملک جعفریان با بیان این مطلب گفت: حضور سالانه ۲۵ میلیون زائر و۳ میلیون مجاور فرصت بسیار خوبی را پیش روی این شرکت قرارداده تا بتواند فعالیت‌های وسیعی در چهار حوزه تلفن ثابت، سیار، دیتا، ADSL و خدمات اختصاصی و ارزش افزوده را سامان دهی کند.
وی بیان کرد: اجرای پروژه IMS، FTTH، چند رسانه‌‌ای، پردازش ابری، پیام رسانی یک پارچه “GIS “، Hotbilling و ده‌ها پروژه دیگر که آینده بسیار خوبی را رقم خواهد زد از جمله طرح‌هایی است که به عنوان زیرساخت‌های اقتصادی می‌تواند این شرکت را در شاخص‌های خدمت‌رسانی به مجاوران و زائران و مردم خراسان رضوی و حوزه‌های درآمدی ممتاز گرداند.
وی افزود: تمامی این فعالیت‌ها  بین سال‌های ۸۴ تا ۹۲ در دستور کار قرارگرفت و شرکت مخابرات استان را، از فروشنده « Voic»  به یک شرکت اقتصادی با صدها سرویس و خدمات ارزش افزوده که می‌تواند دگرگونی‌های اقتصادی در حوزه کسب و کار را ایجاد کند و تداوم بخشد.
مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی گفت: وجود کارکنان و کارشناسان زبده و متخصصان خبره و مدیران کارآفرین در شرکت مخابرات موجب ارتقای سطوح خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان شده است.
وی کسب مقام‌های اول در اپراتوری، اشتهار در جشنواره ملی کیفیت و مقام اول در خلاقیت و نوآوری و مقام برتر در حوزه نگهداری و بهره‌برداری و فروش سرویس‌های ارزش‌افزوده و دستاوردهای علمی، پژوهشی، آموزشی را از جمله فعالیت‌های دیگر این شرکت طی ۸ سال گذشته عنوان کرد.
ملک جعفریان گفت: نگاه ویژه به مسائل اقتصادی، معیشتی، رفاهی و آموزشی کارکنان و ایجاد ظرفیت‌های ویژه برای دسترسی ۲۴ ساعته مردم و سایر حوزه‌های اقتصادی، بازرگانی، آموزشی، پزشکی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این شرکت را نسبت به سایر شرکت‌های مخابراتی ممتاز شده است.
وی از جمله فعالیت‌های زیربنایی دیگر این شرکت، را ساخت و راه‌اندازی و بهره‌برداری از باغ عظیم تاریخی
بی‌سیم، ایجاد سالن عظیم چند منظوره ورزشی، تأسیس دانشکده علمی کاربردی، اخذ گواهینامه ۲۷۰۰۱ و ۹۰۰۱، راه اندازی و فروش صدها سرویس ویژه ارزش افزوده به مراکز تجاری – بازرگانی بیان کرد.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر