در حال خواندن
فساد مالی در رایتل در حال بررسی است
7

قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه با تایید ضمنی وجود فساد مالی در رایتل گفت: این موضوع در حال بررسی است اما تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده ایم.
نود آی سی تی – ابوالحسن فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که شنیده شده رایتل از ابتدای سال تاکنون بیش از چند ده میلیارد تومان هزینه تبلیغات کرده و این در حالی است که هنوز اپراتور سوم شبکه توزیع‌اش به طور کامل راه اندازی نشده است و صرف هزینه تبلیغات سنگین بدون خروجی، شائبه های زیادی در محافل عمومی و کارشناسان به دنبال داشته است، گفت: در حال بررسی موضوعات هستیم و آنچه که مسلم است هزینه کردن بابت تبلیغات مصوبه هیات مدیره قبلی را داشته است.
وی افزود: این موضوع در حال بررسی است تا جزییات آن مشخص شود و ما در کل وزارت تعاون کار و رفاه تصمیم داریم کمیته هایی را برای سالم سازی فضای اقتصادی ایجاد کنیم که اولویت اولمان شستا و جاهای دیگر است و ان شاالله در رایتل نیز این کار را انجام خواهیم داد.
گفتنی است، نود آی سی تی به منظور شفاف شدن هر چه بیشتر موضوع، آمادگی درج پاسخ مدیران رایتل را دارد و از این موضوع استقبال می کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۵ در ۱۰:۵۸

    خدا میداند که تو چند سال گذشته رایتل هیاتی مدیریت شده و کل مدیریت این اپراتور دست یه بچه ۲۶ ساله بوده مدیر جدیده.هم کلا مشکوکه

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۵ در ۱۱:۰۰

    معلوم.نیست چقدر پول جا به جا شده خوب راست میگه سیم کارت وقتی تو بازار نیست چرا تبلیغ می کنین

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۵ در ۱۱:۰۲

    خدا لعنت کنه مال مردم خورها رو نفرین بیمه شده های تامین اجتماعی گریبانتون رو بگیره

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۵ در ۱۱:۰۸

    رایتل هه هه اخه کو پوشش کو پاسخگویی دادا

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۵ در ۱۱:۰۹

    برید بابا با این اینترنت و شبکتون

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۵ در ۱۱:۱۵

    راست میگی واقعا کدوم آقا زاده بوده یعنی

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۵ در ۱۱:۱۷

    نه بابا دولت قبلی خوردن بردن امیدوارم تو این دولت اینطوری نشه اقای فیروزآبادی

ارسال یک نظر