در حال خواندن
غیبت سوپر اسپرت در مسابقات فرمول یک
0

بزرگترین برند سوپر اسپرت جهان با اعلام این خبر که قصد حضور در مسابقات فورمول یک را ندارد همگان را شگفت زده کرد.

نود فناوری – استفان دومنیکالی مدیر عامل آئودی (مالکیت لامبورگینی به آئودی تعلق دارد) اعلام کرد که شرکت در مسابقات فرمول یک در برنامه‌‌های لامبورگینی حضور دارد.

وی پس از از دست دادن سمت خود در تیم فرمول یک فراری و کار در آئودی به عنوان مدیر عامل لامبورگینی به این نکته اشاره کرد این خودروساز ایتالیایی اولویت‌های مهم‌تری نسبت به شرکت در رقابت‌های فرمول یک دارد.

دومنیکالی در ادامه افزود که لامبورگینی حضور موفقی در رقابت‌های موتوراسپرت دارد و اساسا این برند نمی‌تواند در این رشته ورزشی شرکت نداشته باشد. با این حال شرکت در مسابقات فرمول یک در حال حاضر در برنامه‌های این شرکت حضور ندارد.

دومنیکالی ۵۱ ساله در ادامه‌ گفته‌های خود یه این موضوع اشاره کرد که از ارتقای شغلی خود و انتقال از فراری به آئودی پشیمان نیست. وی به مدت ۲۰ سال برای تیم فراری مشغول به کار بوده است.

استفان در مصاحبه با مجله‌ی ایتالیایی گفت: «من دوران درخشانی را در تیم فراری گذراندم و از تمام کسانی که در آن تیم به من اعتماد کردند و با من همراه شدند تشکر می‌کنم. و در حال حاضر در دوره‌ی جدیدی از زندگی کاری خود هستم و باید بگویم که تمرکز ما بر روی چالشی جدید و متفاوت است.»

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر