در حال خواندن
طرح جدید همراه اول: با پرداخت ماهیانه ۳۵۰۰ تومان صاحب سیم کارت دایمی شوید
0

پس از اجرای طرح فروش دومرحله ای و قسطی ۶ ماهه، جهت تسهیل خرید سیم کارت های دایمی، همراه اول طرح جدیدی را پیشنهاد می کند که به واسطه آن مشترکان با پرداخت ماهیانه ۳۵۰۰ تومان امکان دریافت سیم کارت دایمی خواهند داشت.
نود فناوری – جهت ثبت نام در این طرح مشترکینی که تا کنون سیم کارت دائمی همراه اول نداشته اند می توانند پس از مراجعه بهدفاتر یا فروشگاههای همراه اول  نسبت به خرید سیم کارت به مبلغ ۲۰ هزار تومان اقدام نمایند.سپس با پرداخت مبلغ ۲۰۸۰۰ تومان سیم کارت را فعال نموده و الباقی وجه سیم کارت ( قیمت کل سیم کارت ۱۶۶۸۰۰ تومان می باشد ) بصورت اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ هرقسط ۳۵۰۰ تومان پرداخت نمایند. این سیم کارت ها در تمامی رنج شماره ها قابل عرضه می باشند. نحوه پرداخت اقساط:نحوه پرداخت اقساطقیمت بستهپیش پرداختتعداد اقساطمبلغ هر قسط۲۰۰،۰۰۰ ریال۲۰۸،۰۰۰ ریال۳۶ قسط۳۵،۰۰۰ ریال به صورت ماهیانهنکات مهم : طرح تخفیف تعرفه (بسته ۳۹۹) به محض فعالسازی بر روی خط فعال خواهد شد. مشترک می تواند به صورت همزمان یک یا چند قسط و در صورت تمایل کلیه اقساط را در یک زمان پرداخت نماید. نحوه دریافت اطلاعات از میزان اقساط پرداخت شده و مابقی اقساط به این صورت است که پیامک های پرداخت اقساط در زمان سررسید (پیامک اطلاع رسانی به مشترک با  سرشماره ۶۳۵۰۰۵)، ۷۲ ساعت قبل از سر رسید اقساط، جهت یادآوری و پرداخت آن از سوی سیستم ارسال می گردد. همچنین از طریق دفاتر خدمات مشتریان و سیستم های دفاتر و منوی پیگیری اقساط در سایت همراه اول نیز قابل پیگیری است. محدودیت های دوره تقسیط شامل موارد زیر است:۱-عدم امکان نقل و انتقال سیم کارت۲-عدم امکان مکالمه رومینگ۳-قطع کامل درصورت عدم پرداخت اقساط تا ۳ ماه۴-میزان ودیعه به میزان ۸۰% مبلغ پیش پرداخت می باشد.۵-عدم استفاده از ترابرد پذیری (MNP) در صورت عدم پرداخت اقساط در موعد مقرر، خط قطع کامل و جهت وصل می بایست کلیه اقساط معوقه به صورت یکجا پرداخت گردد. در صورت عدم تسویه پس از ۳ ماه، خط تخلیه می گردد. چنانچه تا ۶ ماه پس از تخلیه مبالغ بدهی پرداخت نگردد، خط عودت و غیر قابل استرداد می گردد. کلیه سرویس های همراه اول دائمی  به جز امکان ترابرد و رومینگ و نقل و انتقال قابل فعال سازی است. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر