در حال خواندن
سیم‌کارت‌هایی که ۶ میلیون تومان ارزان شدند
0

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان سیم‌کارت، قیمت سیم‌کارت‌های رند برخلاف سیم‌کارت‌های معمولی که با افزایش قیمت مواجه شده، روند نزولی داشته و برای مثال کد ۱۱۱ در بازار با شش میلیون کاهش قیمت روبه‌رو شده است.
نود آی سی تی – افشار فروتن با بیان اینکه قیمت سیم‌کارت‌ در بازار تثبیت شده است، گفت: با آخرین افزایشی که حدود دو ماه گذشته در بازار سیم‌کارت اتفاق افتاد، دیگر تغییر نرخی صورت نگرفت و قیمت‌ها روی همان شاخص تثبیت شد.
وی افزود: این افزایش قیمت که یکی دو ماه پیش در این حوزه رخ داد موجب از رونق افتادن خرید و فروش‌ها شد اما این دلیلی برای برگشت قیمت‌ها نبود و همچنان آن نرخ‌ها پابرجاست.
وی درباره زمان دقیق این افزایش قیمت گفت: شاید نوسان نرخ ارز و طلا چندان تاثیری روی این حوزه نداشته باشد اما دقیقا زمانی که نرخ ارز افزایش یافت،  بازار سیم‌کارت‌ها نیز دستخوش تغییر شد و قیمت‌ها رشد کرد.
فروتن در خصوص وضعیت بازار سیم‌کارت‌های رند، افزود: بازار رندها برخلاف سیم‌کارت‌های معمولی دچار کاهش قیمت شده و به عنوان مثال کد ۱۱۱ که پیش از این قیمتی در حدود ۳۰ میلیون تومان داشت، نرخش به ۲۴ میلیون تومان در حال حاضر رسیده است.
به گزارش تسنیم، وی گفت: بازار این حوزه را بیشتر عرضه و تقاضا شکل می‌دهد و با توجه به اینکه در این بخش کاهش قیمت به وجود آمده، قطعا تقاضا برای این محصول کمتر شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر