در حال خواندن
سرعت انتقال اطلاعات در Galaxy S4 دو برابر می‌شود
0

سامسونگ اعلام کرده در مدل ویژه Galaxy S4 سرعت انتقال اطلاعات دو برابر می‌شود به گونه‌ای که اگر یک فیلم ویدیویی تحت شبکه ۴G ظرف ۳ دقیقه در اینترنت بارگذاری شود، در شبکه جدید در کمتر از یک دقیقه دانلود می‌شود.
نود آی سی تی – مدیر مرکز تولید تلفن‌های همراه سامسونگ اعلام کرد که این شرکت کره‌ای قصد فروش مدل ویژه‌ای از گوشی هوشمند Galaxy S4 را دارد که سرعت انتقال اطلاعات در آن دو برابر سرعت معمولی در گوشی‌ها است.
“جی.کی. شین”( J.K. Shin) که یکی از مدیران ارشد سامسونگ به عنوان بزرگترین شرکت الکترونیکی جهان هم محسوب می‌شود توضیح داد که این تلفن‌همراه تا پایان ماه جاری میلادی وارد بازار کره جنوبی خواهد شد.
شرکت سامسونگ برای عرضه جهانی این محصول مذاکراتی را با چند شرکت مخابراتی خارجی آغاز کرده و توضیح داده است که در مرحله نخست آن را به دست کاربران کره‌ای می‌رساند.
شین در این خصوص گفت: «کره نخستین مرکزی خواهد بود که نسخه ۴G از بهترین گوشی هوشمند سامسونگ وارد آن می‌شود».
این مدل ویژه از گوشی هوشمند S4 مبتنی بر فناوری LTE-Advanced 4G ساخته شده است و سرعت آن از شبکه‌های LTE معمولی هم بیشتر است. سیستم LTE-Advanced این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات نسبت به شبکه ۴G دو برابر سریع‌تر رد و بدل شوند. لازم به ذکر است که روی این گوشی هوشمند پردازنده مرکزی Qualcomm نصب شده است.
این طور که سامسونگ توضیح داده است، اگر یک فیلم ویدیویی تحت شبکه ۴G ظرف ۳ دقیقه در اینترنت بارگذاری شود، در شبکه جدید در کمتر از یک دقیقه دانلود می‌شود.
لازم به ذکر است که از تاریخ ۷ ژوئن تا کنون ارزش سهام سامسونگ در تالارهای بورس در مجموع ۲۰ میلیارد دلار کاهش یافته است که این اتفاق به دلیل پیش‌بینی کارشناسان مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی فروش گوشی هوشمند Galaxy S4 در بازار جهانی رخ داد. لازم به ذکر است که به دلیل بروز مشکلات اقتصادی جهانی اتفاق مشابه گوشی آیفون ۵ اپل را هم تهدید می‌کند.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر