در حال خواندن
سایت سوابق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از دسترس خارج شد
0

به دلیل افزایش امنیت اطلاعات بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، سایت سوابق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از دسترس خارج شد.

نود فناوری – از مدتی پیش سامانه مشاهده سوابق بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از دسترس مخاطبان خارج شده و کاربران پس از مراجعه به سایت سازمان تأمین اجتماعی برای مشاهده سوابق خود با پیام «بیمه شدگان عزیز: از آنجائیکه حفظ حریم شخصی شما و ارتقای نرم‌افزارهای مربوطه، از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظائف سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد لذا سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان در حال بازطراحی و به روزرسانی بوده و بزودی با افزایش سطح کیفی و امنیتی، مجدداً راه‌اندازی خواهد شد.» مواجه می‌شوند.

این در حالی است که هر روز تعداد زیادی از بیمه‌شدگان برای مشاهده سوابق بیمه خود به سایت سازمان مراجعه می‌کنند و موفق به دیدن سوابق خود نمی‌شوند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر