در حال خواندن
زائران اربعین رومینگ خودکار را غیرفعال کنند
0

مدیرکل ICT استان خوزستان از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید کرد و گفت: امسال تامین زیرساخت‌های ارتباطی برای سرویس‌دهی مناسب به زائران اربعین حسینی ارتقا یافته است.

نود فناوری – علیرضا ملکی جهان با اشاره به این موضوع گفت: زیرساخت‌های ارتباطی از نظر تامین پهنای باند و کیفیت سرویس ارتباطات سیار در مرزهای شلمچه و چذابه به صورت مطلوب فراهم شده و در حال سرویس‌دهی مناسب به زائران اربعین حسینی است.وی افزود: امسال کیفیت ارتباطات نسبت به سال گذشته ارتقاء پیدا کرده است. افزایش پهنای باند از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت و افزایش قابل توجه نصب سایت‌های BTS توسط اپراتورهای فعال کشور، موجب بهبود وضعیت ترافیک ارتباطی شده است.او اظهار کرد: سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عراق و مذاکره با وزیر ارتباطات عراق، ارتقاء کیفیت سرویس ارتباطی بین ایران و عراق را فراهم خواهد کرد.ملکی جهان درباره رومینگ و جلوگیری از افزایش هزینه‌های غیر ضروری مکالمات خارجه در نقاط مرزی و داخل عراق گفت: مشترکان می‌توانند تنظیم گوشی خود را از حالت رومینگ خودکار خارج و آن را غیر فعال کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر