در حال خواندن
روش محاسبه تعرفه مکالمات تلفن ثابت تغییر کرد
0

با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های نیم دقیقه‌‌ای و کارکرد مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه محاسبه می‌‌شود.
نود فناوری – کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۴۶ مورخ ۲۳/۰۸/۱۳۹۵ درخواست اصلاح مصوبه شماره ۶ جلسه شماره ۲۳۷ مورخ ۲۲/۰۳/۱۳۹۵ در خصوص مبنای محاسبه تعرفه تلفن ثابت را بررسی کرد و بندهای ۴ و ۵ مصوبه مذکور به شرح زیر اصلاح و تصویب شد.
به این ترتیب طبق بند ۴ این مصوبه، محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و محاسبه خواهد شد.
قبلا مقرر شده بود: محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب خواهد شد.
همچنین با تصمیم جدید و طبق بند ۵ مصوبه نیز محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان­‌های نیم دقیقه‌ای محاسبه می‌­شود.
قبلا مقرر شده بود: محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس ثانیه انجام و برای کارکردهای زیر ۳۰ ثانیه به بالا به نیم دقیقه (۳۰ ثانیه) گرد و محاسبه می­شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.