در حال خواندن
رقابت نمایندگان قزوین و سبزوار برای ریاست کمیته ارتباطات مجلس
0

تعیین رییس کمیته ارتباطات مجلس که برای ریاست آن نمایندگان قزوین و سبزوار کاندیدا شده اند توسط اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد.
نود فناوری – اعضای کمیسیون های مجلس مشخص شده اند اما هنوز اعضا و کمیته های تخصصی تعیین نشده اند.

این دوره نیز با توجه به ترکیب نمایندگان مجلس به نظر می رسد رقابت برای ریاست کمیته ارتباطات مجلس بین حداکثر بین دو عضو کمیسیون صنایع مجلس برقرار شود.
 رمضان علی سبحانی فر که سابقه ریاست این کمیته را برعهده دارد، متولد ۱۳۴۴ و دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی است.  وی در گذشته مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شرکت مخابرات ایران بوده است.

یک نماینده استانی نیز دارای حوزه فعالیت مرتبط است.
 سیده حمیده زرآبادی متولد ۱۳۵۹ تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی (مهندسی برق) در شهر قزوین گذراند.

وی در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق- مکاترونیک از دانشگاه علوم تحقیقات تهران شد و پیش از این در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استان قزوین مشغول به خدمت بوده است.
 گزینه دیگری با حوزه فعالیت و سابقه مرتبط برای این مسئولیت بین منتخبان دوره دهم مجلس شورای اسلامی وجود ندارد و باید دید اعضای کمیسیون صنایع کدام گزینه را برای کمیته ارتباطات برمی گزینند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر