در حال خواندن
رزومه سازی مدیران رایتل با پروژه های کم ارزش
0

رایتل به عنوان سومین اپراتور تلفن همراه کشور پایین ترین سهم تعداد مشترکان کشور را دارد و همین عامل باعث شده که مدیران این اپراتور برای دوام آوردن در این بازار رقابتی از هر دستاویزی استفاده کنند. در آخرین طرح این اپراتور اعلام شده که مشترکان آن در سفر به آذربایجان امکان استفاده از سرویس LTE را خواهند داشت.
نود فناوری – رایتل در حالی با افتخار از نام اولین اپراتور ارایه دهنده LTE در سفرهای خارجی استفاده کرده که کشورهای طرف قرارداد رومینگ این اپراتور به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد. با این حال رایتل قول داده است که به زودی با اپراتورهای ۲۰ کشور قرارداد رومینگ انعقاد می کند. به نظر می رسد مدیران این اپراتور سعی دارند با استفاده از خبرهای بی فایده ای از این دست برای خود رزومه کاری درست کنند.این اپراتور اعلام کرد که برای اولین بار در کشور امکان استفاده از اینترنت پرسرعت با فناوری LTE را در حالت رومینگ بین الملل ممکن ساخته است.بر این اساس مشترکان رایتل در هنگام سفرهای برون مرزی خود و در مناطقی که تحت پوشش قرارداد رومینگ LTE رایتل است میتوانند از نهایت سرعت اینترنت بهره مند شوند.همچنین مشترکان خارجی طرف قرارداد با رایتل می توانند در سفر به ایران از همین کیفیت اینترنت برخوردار شوند.این سرویس در حال حاضر تنها از سوی رایتل ارایه می شود و در ابتدای امر مسافران کشور آذربایجان می توانند از این امکان بهره مند شوند.براساس این خبر تعداد اپراتورهای طرف قرار داد رومینگ LTE در آینده نزدیک به بیست اپراتور افزایش خواهد یافت.هزینه استفاده از اینترنت رایتل در سه حالت GPRS, ۳G و LTE یکسان بوده و تنها در سرعت تفاوت وجود دارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر