در حال خواندن
در ایران الکامپ ۲۰۱۵، در قرعه‌کشی‌های متنوع مبین‌نت شرکت کنید
0

شرکت ارتباطات مبین‌نت «اپراتور برتر سال ۹۳ به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، در ایران الکامپ ۲۰۱۵ با برنامه‌های فوق‌العاده و استثنایی ویژه مشترکین وایمکس مبین‌نت و هم‌چنین کلیه‌ی بازدیدکنندگان از غرفه، حضور خواهد داشت.

طرح پاسداشت از مشترکین مبین‌نتنود فناوری – در طی این طرح کلیه‌ی مشترکین وایمکس مبین‌نت می‌توانند با به همراه داشتن شناسه اشتراک خود، ضمن بازدید از غرفه‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت در قرعه‌کشی اهدای گیگ رایگان شرکت نمایند. در این برنامه ویژه به کلیه‌ی مشترکین و به قید قرعه از ۳ تا ۳۰ گیگ حجم اضافه به همراه ۱۵ تا ۳۰ روز اینترنت رایگان اهدا خواهد شد. ۱۰ نوبت قرعه‌کشی روزانه ساعت هوشمنددر طرح دیگر مبین‌نت برای این نمایشگاه، کلیه‌ی بازدیدکنندگان از غرفه‌ی مبین‌نت می‌توانند با ثبت‌نام در قرعه‌کشی روزانه ۱۰ ساعت هوشمند، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. این قرعه‌کشی هر روز در سه بازه‌ی زمانی ۱۱:۳۰ و ۱۳:۳۰ هر کدام سه ساعت هوشمند و ۱۵:۳۰ ، ۴ ساعت هوشمند برگزار و این هدیه نفیس به برندگان خوش شانس اهدا خواهد شد.پس اگر مشترک وایمکس مبین‌نت هستید و یا قصد دارید شانس خود را برای برنده شدن ساعت هوشمند امتحان نمایید به سالن ۴۴ (خلیج فارس) بیایید و از غرفه‌ی مبین‌نت دیدن کنید. لازم به یادآوری است بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی، ایران الکامپ ۲۰۱۵ از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و مبین‌نت در سالن ۴۴ (خلیج فارس) پذیرای شما بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر