در حال خواندن
توضیحات یک متقاضی اپراتور مجازی موبایل به اپراتور اول
0

پس از اینکه اظهارات یک متقاضی اپراتور مجازی موبایل درباره اینکه ۴۱ درصد مشترکان همراه اول خواستار مهاجرت به اپراتورهای دیگر هستند توسط همراه اول بی‌اساس خوانده شد، این شرکت اینترنتی گفت مبنای گفته‌اش نظرسنجی رسانه‌‌ای بوده است.

نود فناوری – اخیرا یکی از رسانه‌ها در خبری از قول یک عضو هیئت مدیره یک اپراتور ارتباطات ثابت (Fcp) که متقاضی دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن‌همراه است اعلام کرد که ۴۱ درصد مشترکان همراه اول خوستار مهاجرت به ایرانسل و رایتل هستند.همراه اول در پی انتشار این خبر خطاب به شرکت شاتل اعلام کرد که آمال تجاری خود را به عنوان نظر مردم منتشر نکند و تاکید کرد: یقیناً این ادعا نادرست بوده و با نتایج نظرسنجی های متعدد صورت گرفته مغایر است.شاتل با ارائه توضیحاتی اعلام کرد که « این اظهارنظر براساس نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته و منتشر شده در رسانه‌های عمومی بوده شده است .»این اپراتور ارتباطات ثابت افزود: تمامی اطلاعات بدون کوچکترین داخل و تصرفی ارایه شده و شاتل هیچ گونه دخالت و یا دخل و تصرفی در شیوه برگزاری، تحلیل و یا نتایج آنها نداشته است. نظرسنجی مورد اشاره عملا تنها نظرسنجی منتشر شده در این بخش به حساب می آید.یقینا تلاش شبانه‌روزی شرکت ارتباطات سیار ایران و سایر اپراتورهای فعال در بازار ارتباطات کشور، باعث بهبود سرویس آنها در طول این مدت شده است و در صورت وجود اطلاعات به روز شده در این باره، به اشتراک‌گذاری آن موجب اطلاع درست از بازار و تدوین طرح‌های دقیق‌تر برای ارایه سرویس می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر