در حال خواندن
تمدید رایگان پروانه اپراتورهای وایمکس به مدت ۵ سال
0

مدیرعامل اپراتور وایمکس مبین‌نت گفت: دوره اولیه ۶ ساله پروانه اپراتورهای وایمکس به پایان رسید و پروانه این اپراتورها برای یک دوره ۵ ساله بدون هزینه تمدید شد.
نود فناوری – حسین ریاضی اظهار داشت: پروانه اپراتورهای وایمکس (اینترنت پرسرعت بی‌سیم)، در اسفند ماه سال ۸۷ در دو دوره مجموعاً‌ ۱۱ ساله، صادر شده است.مدیرعامل اپراتور وایمکس مبین‌نت افزود: پروانه این اپراتورها شامل یک دوره اولیه ۶ ساله و یک دوره ۵ ساله است و در صورتی که صاحب پروانه طبق تعهدات عمل کرده باشد، پس از پایان دوره اولیه ۶ ساله پروانه اپراتور بدون دریافت وجه به مدت ۵ سال قابل تمدید است.وی ادامه داد: در اسفند ماه سال ۹۳ دوره ۶ ساله این پروانه‌ها به پایان رسیده و دوره دوم فعالیت ۵ ساله اپراتورهای وایمکس آغاز شده است.ریاضی گفت: در آغاز دوره دوم به دلیل منسوخ شدن فناوری وایمکس، فناوری پروانه اپراتورهای وایمکس به LTE ثابت (TD-LTE) ارتقا یافته است.ریاضی خاطر نشان کرد: پس از پایان دوره ۵ساله در صورت درخواست دارنده پروانه تمدید مجوز فعالیت با اخذ هزینه خواهد بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر