در حال خواندن
تغییر استراتژی اپل در افزایش حافظه آیفون ۷
0

نود فناوری – براساس اطلاعات فاش شده به نظر می رسد، یکی دیگر از شگفتی‌هایی که اپل قصد دارد با آن کاربران خود را متحیر کند افزایش حجم آیفون ۷ تا ۲۵۶ گیگابایت است.

تاکنون شایعات و اخبار مختلفی در خصوص آیفون ۷ منتشر شده است. اما خبری که اکنون فاش شده یکی از با ارزش‌ترین آن‌ها است. منبع خبر اعلام کرده که اپل تصمیم ندارد نسخه ۱۶ گیگابایتی از آیفون ۷ را عرضه کند. گویا اپل در این محصول تغییرات زیادی را در بخش حافظه داخلی اعمال کرده است. گفته می‌شود نسخه پایه این دستگاه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و اپل نسخه ۶۴ گیگابایتی آن را از رده خارج کرده است.

با این اوصاف نسخه پایه از آیفون جدید اپل ۳۲ گیگابایت حافظه دارد و نسخه بعدی آن از ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد. نسخه دیگری نیز وجود دارد که ۲۵۶ گیگابایتی است. کاربران نسخه ۲۵۶ گیگابایتی می‌توانند اطلاعات بسیار زیادی را روی گوشی ذخیره کنند. امروز تصویری از یک کاغذ منتشر شده که وجود این سه نسخه از آیفون ۷ را تایید می‌کند.

تاکنون اخبار زیادی را شنیده بودیم که شبیه به خبر امروز بودند اما تصویری که از سوی The Malignant فاش شده کاربران را در خصوص پیش‌بینی محصول آینده اپل هرچه بیشتر یاری می‌کند. این منبع همچنین اعلام کرده که حافظه داخلی نسخه ۲۵۶ گیگابایتی توسط توشیبا ساخته شده است.

باید به این نکته نیز توجه داشت که تا زمان اعلام این اطلاعات از سوی اپل، نمی‌توان شایعات را تایید یا رد کرد. با این اوصاف باید تا زمان معرفی رسمی iPhone 7 منتظر بمانیم تا اپل در جریان آن،‌ مشخصات محصول جدیدش را اعلام کند. ممکن است قیمت گذاری جدیدی را در این محصول شاهد باشیم. به احتمال زیاد نسخه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی همچون گذشته خواهند داشت و این شرکت برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی قیمت گذاری جدیدی می‌کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر