در حال خواندن
تعرفه نامبرینگ افزایش یافت
0

به گفته معاون وزیر ارتباطات، با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه سالانه حق استفاده از هر شماره تلفن ثابت از ۱۰۰۰ به ۱۶۰۰ رالر، تلفن همراه از ۲۰۰۰ به ۳۲۰۰ رالا و وایمکس از ۱۵۰۰ به ۲۴۰۰ رال، افزایش یافت.
نود آی سی تی – محمدعلی فرقانی رییس سازمان تنظیم مقررات با بیان این مطلب گفت: مدیریت بهینه منابع محدود از جمله شماره و طیف فرکانس یکی از وظایف سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی که براساس آن طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، این سازمان در مقابل ظرفیت شماره واگذار شده به اپراتورها، مبالغی را به عنوان حق استفاده از شماره از اپراتورها دریافت و به خزانه واگذار می‌کنند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: به منظور استفاده بهینه از منابع محدود و حفظ منافع ملی، تعرفه حق استفاده از فضای شماره‌گذاری در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با توجه به اینکه در پروانه‌های صادره از سوی رگولاتوری، نرخ تورم به عنوان شاخص مبنای تغییر تعرفه شماره‌ها تعیین شده، کمیسیون تعرفه سالانه حق استفاده از هر شماره اختصاص داده شده به تلفن ثابت، همراه و شبکه وایمکس را براساس نرخ تورم رسمی اعلام شده از سوی بانک مرکزی را اصلاح کرده است.
رییس سازمان رگولاتوری افزود: پیش از این تعرفه هر شماره تلفن ثابت هزار ریال، تلفن همراه ۲۰۰۰ ریال، شماره‌های واگذار شده به اپراتورهای وایمکس ۱۵۰۰ ریال تعیین شده بود که در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، این تعرفه‌ها به ترتیب به ۱۶۰۰ ریال، ۳۲۰۰ ریال و ۲۴۰۰ ریال اصلاح شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر