در حال خواندن
تصویر عامل شکست مرگبار سامسونگ منتشر شد
0

پس از ماه ها فراخوان دادن بالاخره مدیران ارشد شرکت سامسونگ تصمیم گرفتند که خط تولید گلکسی نوت ۷ خود را تعطیل کنند این در حالی است که تصویری در فضای مجازی منتشر شده که از یه عنوان عامل شکست مرگبار سامسونگ نام می برند.

نود فناوری – باز پس گیری گوشی های گلکسی نوت ۷ فروخته شده، تعویض آنها و انفجار گوشی های به ظاهر تعویض شده و سالمی که سامسونگ برای خریداران ارسال کرده بود و در نهایت منجر به توقف تولید این دستگاه از سوی کره ای ها شد احتمالا یک تراژدی کامل برای این غول کره ای به حساب می آید. دستگاهی که قرار بود فروش بالایی را تجربه کند و می توانست برای اولین بار سامسونگ را در موقعیت بالاتری نسبت به اصلی ترین رقیب خود یعنی اپل قرار دهد با شکستی وحشتناک از دور خارج شد. اما دلیل انفجار گوشی های گلکسی نوت ۷ چه بوده است؟ تصاویری برای توضیح همین موضوع منتشر شده اند که احتمالا پاسخ صحیح را در اختیار قرار خواهند گذاشت.

تصاویری که یکی از کاربران انجمن XDA با نام کاربری Arter97 منتشر کرده نشان می دهند که باتری های به کار رفته در گلکسی نوت ۷ در قسمت نزدیک به گوشه های دستگاه که دارای انحنای دو طرفه در بدنه پشتی و جلویی بوده است بیش از آنچه که برنامه ریزی شده بوده است خمیده شده اند. این اتفاق باعث ایجاد یک اتصال کوتاه شده که به نوبه خود منجر به آتش گرفتن این دستگاه می شود. سامسونگ هنوز درباره این تصاویر اظهار نظری نکرده و تمام توضیحات را به زمانی پس از بررسی نهایی اتفاقات رخ داده موکول کرده است. اما به نظر می رسد خم شدن بیش از حد باتری در لبه های دستگاه و اتصال کوتاه، مشکلی باشد که کهکشانی شماره ۷ سری نوت سامسونگ را از مدار رقابت خارج کرده و ضرری سنگین به مجموعه سامسونگ وارد کرده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر