در حال خواندن
تاخیر درعرضه آپدیت اندروید مارشمالو برای اکسپریا M4 Aqua
0

در حالی که انتظار می رفت به روز رسانی سونی اکسپریا M4 Aqua به اندرویید مارشمالو به زودی انجام شود، اما اکنون خبرهایی شنیده می شود که این به روز رسانی با چند هفته تاخیر در اختیار صاحبان گوشی های سونی اکسپریا M4 Aqua قرار خواهد گرفت.
نود فناوری – در حال حاضر اپراتور کانادا راجرز برنامه ارتقاء سیستم عامل خود را به روز کرده است، تا کاربران اکسپریا M4 Aqua حدود دو هفته آینده امکان آپدیت به نسخه اندروید مارشمالو را داشته باشند.

گفتنی است، این به روز رسانی شامل حل مشکلات وصله های امنیتی رفع برخی از اشکالات خواهد شد که به زودی در مناطق دیگر دنیا نیز این به روز رسانی در دسترس خواهد بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر