در حال خواندن
بهره‌بردای از نسل جدید تلفن‌ ثابت در استان فارس
0

مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس از واگذاری جدیدترین فناوری تلفن ثابت بر پایه IP در مسکن مهر شهر صدرا خبر داد.
نود آی سی تی – عبدالعظیم قنبریان با اشاره به آمادگی کامل مخابرات استان فارس برای واگذاری خطوط تلفن ثابت به شهرک‌ها و مجتمع های تازه تاسیس صنعتی و مسکونی اظهار داشت: همزمان با افتتاح مسکن مهر در استان فارس، نسل جدید تلفن‌های ثابت که امکان ارسال صوت و دیتا را به صورت همزمان فراهم می کند برای واگذاری به تمامی واحدهای مسکن مهر آماده است.
وی از احتمال افتتاح بهره برداری از پروژه نسل جدید تلفن های ثابت در دور چهارم سفرهای استانی دولت به استان فارس خبرداد و گفت: نسل جدید تلفن‌های ثابت بر پایه فناوری IP استوار است و مخابرات فارس محدودیتی در واگذاری این خطوط به متقاضیان ندارد.
مدیرعامل مخابرات استان فارس با اشاره به تعداد آنتن‌های نصب شده تلفن همراه دراین استان نیز گفت: تاکنون در این استان یک هزار و ۳۵۰ آنتن موبایل نصب شده که تا پایان نیمه نخست امسال ۱۰۰ آنتن دیگر نیز به شبکه اضافه خواهد شد.
به گفته قنبریان استان فارس به لحاظ ضریب نفوذ ۷۷.۶۸ درصدی موبایل جایگاه دوم را در کشور داراست و ضریب نفوذ تلفن ثابت نیز در این استان ۳۱.۴۸ درصد است؛ همچنین هم اکنون تعداد مراکز تلفن ثابت استان به ۹۶۱ مرکز رسید که براین اساس خطوط ثابت نصب شده این استان به یک میلیون و ۷۹۰ هزار شماره رسیده است.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر