در حال خواندن
برند اولین سیم کارت اپراتور مجازی ایران چیست؟
0

به گفته مدیرعامل اولین اپراتور مجازی سیم کارت‌های این اپراتور با نام تجاری ایرانتل و سامتل آذر ماه وارد بازار می‌شود.

نود فناوری – هوشنگ مرتضوی مدیرعامل شرکت کیش سل پارس در نشست خبری با بیان اینکه امیدواریم در فاز اول تجاری سازی خدمات خود از اواخر آذر سیم کارت هایمان را واگذار کنیم، اظهار کرد: فاز بعدی واگذاری ها را هم در اوایل اسفند ماه خواهیم داشت.
مدیر عامل اولین اپراتور مجازی تلفن همراه با بیان اینکه درخواست سرشماره ۰۹۹۹ را به رگولاتوری داشته ایم، درباره برند تجاری که سیم کارت های این شرکت را در بر می گیرد گفت: ایرانتل و سامانتلل عنوان سیم کارت های ما را در بر می گیرد.
وی در ادامه درباره اینکه چطور یک شرکت با دو برند فعالیت می کند، ابراز کرد: برند طبق قوانین کشور باید ثبت علائم تجاری را داشته باشد و ما هم این کار را انجام داده ایم کما اینکه یکی از اپراتورهایی موبایل دو برند تجاری را به ثبت رسانده است.
مرتضوی درباره نرخ خدماتی که قرار است ایرانتل و سامانتل داشته باشند نیز گفت: در بحث تعرفه ها تابع نرخ گذاری رگولاتوری هستیم و سقف و کف را طبق فرمولی که برای خدمات اپراتورهای موبایلل دارند، خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در زمینه ارائه خدمات با مشاور آلمانی کارها را پیش می بریم، یادآور شد: حدود دو سال است وارد بخش موبایل و خدمات ارزش افزوده شده ایم.
مرتضوی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه گزارش های معتبر جهانی نشان می دهد حدود ۸۰ درصد اپراتورهای مجازی موبایل در دو سال اول فعالیت خود با شکست مواجه می شوند، پیشش بینی شما از بازار ایران چگونه است؟, گفت: بله این تحلیل تقریبا درست و نرخ شکست حدود ۷۳ درصد است.
وی افزود: البته ما در ایران چیزی از معیارهای جهانی نمی توانیم بگوییم زیرا اصل بیزینس به بازار هدف مربوط است. اگر شرکت ها استارت خوب بزنند و در هر حوزه ای فعالیت سرمایه گذاری خوب صورتت گیرد، امکان ماندن هست.
مرتضوی گفت: پیش از ورود به این بازار باید مطالعات تخصصی داشت و منابع لازم را برای انجام این کار در نظر گرفت; اگر اینگونه باشد بازارهای بکر فراوانی برای اپراتورهای مجازی نوع اول و دوم پیش روو خواهیم داشت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر