در حال خواندن
بررسی قیمت گوشی‌های سامسونگ توسط سازمان حمایت روسیه
0

سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه، بررسی قیمت تمامی محصولات تلفن همراه کمپانی سامسونگ روسیه را آغاز کرده است.
نود فناوری – بر این اساس این سازمان ضمن بررسی قیمتهای ارایه شده توسط سامسونگ در این کشور، مقایسه قیمتها را در کشورهای دیگر اروپا انجام می دهد تا مانع از تحمیل قیمتهای گزاف به مصرف کنندگان روسی شود.
چنانچه قیمت‌های ارایه شده بالاتر از قیمت‌های مصوب در دیگر فروشگاه‌های سامسونگ در اروپا باشد، این شرکت با جریمه های سنگینی روبرو خواهد شد.
بسیاری از خریداران تلفن همراه سامسونگ در روسیه از قیمت بالای این محصولات در بازار این کشور گله مند هستند. در ماه آگوست امسال نیز سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه، قیمت گوشیهای تلفن همراه اپل را در فروشگاه‌های معتبر این کمپانی آمریکایی بررسی کرد که مشخص شد برخی از مدل های تلفن همراه آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس بالاتر از قیمتهای معمول اروپا در روسیه به فروش می شود.
در حال حاضر پرونده ای قضایی در این خصوص برای فروشندگان اپل روسیه تشکیل شده که در صورت تایید جریمه هایی تا ۵ میلیون روبل را در بر خواهد داشت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.