در حال خواندن
با این گوشی ارزان تا دلتان می‌خواهد سلفی بگیرید
0

مایکروسافت گوشی جدیدی به نام نوکیا ۲۳۰ عرضه کرده که هم قیمت مناسبی دارد و هم گفته می شود که ابزار خوبی برای گرفتن عکس های سلفی است.

نود فناوری – این گوشی که جایگزینی برای نوکیا ۱۳۰ محسوب می شود مجهز به نمایشگر ۲.۸ اینچی QVGA و نمایشگری با دقت ۳۲۰ در ۲۴۰ است.دو دوربین دو مگاپیکسلی هم در پشت و جلوی این دوربین تعبیه شده که هر دو هم مجهز به فلاش برای گرفتن عکس های مناسب در نور کم هستند. ۱۶ مگابایت RAM و امکان نصب کارت حافظه میکرو اس دی با حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت از جمله ویژگی های گوشی یاد شده است.باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری ، رادیوی اف ام، MP3 player و شارژ ۲۳ ساعته باتری برای صحبت کردن و روشن ماندن در وضعیت standby تا ۲۷ روز از جمله ویژگی های این گوشی است.این گوشی ۹۱.۸ گرمی در ابعاد ۱۲۴.۶ در ۵۳.۳ در ۱۰.۹ میلیمتر با نمایشگر لمسی و امکان نصب برنامه های محبوب همراه و در مدل های مختلف از جمله با قابلیت نصب دو سیم کارت در ابتدای سال ۲۰۱۶ روانه بازار می شود. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده، اما به احتمال زیاد از نوع گوشی های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ دلار خواهد بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر