در حال خواندن
بازدید وزیر ارتباطات آذربایجان از مبین‌نت
0

وزیر ارتباطات و فناوری‌های نوین آذربایجان که به دعوت وزیر ارتباطات کشورمان به ایران سفر کرده بود، از شرکت ارتباطات مبین‌نت بازدید کرد.

نود فناوری – رامین قلی‌زاده در سفرش به ایران در کنار هیئت همراه، دوشنبه ۲۶ مهر ماه از شرکت ارتباطات مبین‌نت بازدید کرده و از نزدیک با نحوه ارایه خدمات اینترنت باندپهن بی‌سیم توسط مبین‌نت و همچنین ارایه محصول جدید TD-LTEE آشنا شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل مبین‌نت ضمن خوش‌آ‌مدگویی به ایشان و همراهانشان، این جلسه را فرصت مناسبی برای گسترش همکاری‌های مبین‌نت در فضای بین‌المللی و ارتباط با سایر کشورهای منطقه دانست. همچنین وزیر ارتباطات آذربایجان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، امکان حضور مبین‌نت به عنوان گسترده‌ترین اپراتور بی‌سیم ثابت در منطقه را مثبت ارزیابی کرده و در خصوص همکاری‌های لازم در این مسیر قول مساعد داد.

در ادامه، وی با همراهی مدیرعامل و معاون بازاریابی و فروش و معاون عملیات شرکت ارتباطات مبین‌نت، از بخش‌های مختلف شرکت نظیر واحدهای تکنولوژی، طراحی، آی‌تی، نگهداری شبکه، مرکز خدمات مشترکان، آماده‌سازی تجهیزات سایت‌ها و مودم‌ها بازدید کرده و از پویایی اقدامات انجام شده ابراز رضایت کرد.

قلی‌زاده گفت: «مبین‌نت توانسته است با بکارگیری فناوری‌های نوین در این حوزه جایگاه مناسبی را به دست آورد و قطعا می‌تواند با دید جهانی، شبکه مبین‌نت را در سطح دنیا مطرح کند. »

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر