در حال خواندن
این خودرو ساخته نمی شود
0

به تازگی خودروی اسپرت ویژه ای طراحی شده که گرچه برای دنیای بازیهای ویدئویی در نظر گرفته شده اما می تواند الگویی برای طراحان خودرو در آینده باشد.

نود فناوری – این خودروی تک سرنشینه SRT Tomahawk VGT نام دارد و برای به کارگیری در بازی ویدئویی و سراسر هیجان Vision Gran Turismo طراحی شده است.گروه خودروسازی فیات کرایسلر (FCA) این فناوری مجازی جدید را ارایه کرده تا از حیث طراحی ابرخودروهای آینده ویژه این بازی از رقبای سرشناس خود یعنی ایفینیتی، پژو و سایر غولهای خودروسازی عقب نمانده باشد.این خودرو از نوع ۱۰ سیلندر بوده و به موتوری قدرتمند ۲۶۰۰ اسب بخاری مجهز است.اساس طراحی این خودرو به طرح ایده ای باز می گردد که طی آن از طراحان سراسر جهان خواسته شده بود تا طرحی ویژه برای خودروی دوژ در سال ۲۰۳۵ ارایه کنند.فرض استفاده از پیشرفته ترین مواد در این خودروی مجازی یکی از مهمترین ابتکارعملهای صورت گرفته در پروژه طراحی آن به شمار می آید. در این خودرو نانو فیبرکربنی درون تهی حرف اول و آخر را می زند. همچنین از گرافن ریزمشبک نیز استفاده شده است تا محصول نهایی نه تنها بسیار سبک بلکه از استحکام خیره کننده ای نیز برخوردار باشد. وزن نهایی این خودرو تنها ۷۵۲ کیلوگرم است.حداکثر سرعت این خودرو ۶۵۰ کیلومتر بر ساعت است که در دنیای خودروسازی مدرن، رکوردی دیوانه کننده به شمار می آید. در دنیای واقعی راننده ای که سوار بر چنین خودرویی می شود باید از لباس مخصوص استفاده کند.طراحی این خودرو خبر خوشحال کننده ای برای علاقمندان به بازی هیجان انگیز Vision Gran Turismo به شمار می آید زیرا از این پس گزینه تازه ای برای انتخاب خودروی مورد نظرشان دارند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر