در حال خواندن
ایران کیش نگران حذف USSD نیست
0

امسال در نمایشگاه تراکنش ایران، شرکت ایران کیش با محصولی جدید حضور خواهد داشت.
نود فناوری – حذف USSDها مطمئنا برای خیلی از شرکت هایی که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده اند می تواند نگران کننده باشد. بسیاری از PSPهایی که سرمایه گذاری های عظیمی به روی USSDD انجام داده اند دراندیشه فرجام تصمیم بانک مرکزی هستند.
اما صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در ارتباط با اینکه که آیا این موضوع به عنوان مدیر عامل یکی از PSP ها ، از قطع USSD و زیانی که این کار به شرکت هایی که در این حوزهه فعالیت می کنند می زند نگران است؟ گفت:” شرکت ما در طول فعالیتش همواره سعی کرده تا درگاه و ابزار درست کند ، نه اینکه صرفا تراکنش ایجاد نماید. بنابراین موضوع حذف USSD ها برای ایران کیش ، نگرانی ایجاد نکرده است . هرچند ممکن است سایر شرکت های PSP که تمرکز خاصی بر حوزه USSD و یا شارژ فروشی داشته اند دچار مشکلات و خسران هایی بشوند. ”
مدیرعامل شرکت ایران کیش اضافه کرد:” باتوجه به اینکه ما پیش بینی چنین روزهایی را می کردیم از همان ابتدا به فکر جایگزینی برای USSD ها بودیم. جایگزین آن یک ابزار موبایلی به نام “پات ” است وو تضمین می دهیم که در این نرم افزار امکان شنود و ” فریب ” نیز وجود ندارد و بسیار امن تر و با امکاناتی بیش از USSDها خواهد بود . ”
فرامرزی گفت:” بعد از حذف USSD ها ، به طور ویژه بر(IN APP PURCHASE)نرم افزار خرید درون برنامه ای )ایران کیش نیز تمرکز کرده ایم که در حال حاضر مورد نیاز خیلی از نرم افزار های موبایلی است کهه می خواهند چیزی در اپلیکیشن خود بفروشند و آنچه می دانم این که این تنها برنامه امنی است که دربازار وجود دارد و از سوی ایران کیش ساخته شده است .درواقع برترین ابزار جایگزین USSD را ما در این شرکت توانستیم ایجاد کنیم. ”
وی افزود:” ابزار جانشینی که در راستای جایگزین USSD به آن دست یافتیم ، فراتر از ابزاری برای خرید و شارژو .. است و در آینده ای خیلی نزدیک ، شاهد کارایی های آن خواهید بود .فکر می کنم در حالل حاضر امن ترین و استانداردترین روش را تیم IT شرکت ایران کیش توانسته است انجام دهد. در حال حاضر فرصت بی نظیری برای تمام صاحبان اپلیکیشن های موبایلی که به درگاه پرداخت نیاز دارند از سوی شرکت ایران کیش فراهم شده است وصاحبان اپلیکیشن ها با استفاده از ابزارخرید درون برنامه ایران کیش (IN APP PURCHASE)به جای پرداخت از درگاه های اینترنتی و یا همان IPG که نیاز به اینترنت پر سرعت دارد می توانند فعالیت هایشان را ادامه دهند. ابزاری که کاملا استاندارد و قانونی است و هیچ ریسکی را برای کاربران ندارد و ازآن مدتهاست که رونمایی کرده ایم”
او گفت:”ما فکر می کنیم که “ابزارهای خرید درون برنامه ای” ، یک تکنولوژی جدیداست که خیلی زود فراگیر می شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر