در حال خواندن
ال‌جی بهترین گوشی خود را معرفی کرد
0

ال‌جی سرانجام بعد از گمانه‌زنی‌هایی بر سر G۲ مبنی بر اینکه این گوشی از خانواده اپتیموس‌ها هست یا نه، این گوشی که سرآمد تولیداتش است را معرفی کرد.
 
نود آی سی تی – ال‌جی سرانجام از G2 خود پرده برداشت و محصولی که شائبه‌های زیادی به دنبالش بود را معرفی کرد.
نمایشگر ۵.۲ اینچی این گوشی که پیش از این خود را در رنج قیمتی گوشی‌های گران نامیده بودف سرانجام با دقت ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل معرفی شد.
حذف دکمه‌های وصل و قطع تماس و کلیه دکمه‌های لمسی برای برقراری ارتباطات از جمله خصلت‌های مهم این گوشی به حساب می‌آید که به واسطه آن ظاهری شکیل و یک دست پیدا کرده است.
پردازنده چهار هسته‌ای این گوشی با قدرت فرکانسی ۲.۳ گیگاهرتز نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی به حساب می‌آید که قدرت پردازش را تا حد قابل قبولی به نسبت محصولات گذشته ارتقا داده است.
دو گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی آدرنو۳۳۰ از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری است که در این گوشی در نظر گرفته شده است.
سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز اندروید ۴.۲.۲ است که نظر بسیاری از اندرویدبازان را به خود جلب کرده است.
از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به دوربین ثانویه ۲.۱ مگاپیکسل، پشتیبانی از LTE و بهره‌مندی از میکرو سیم برای قراری ارتباطات اشاره کرد.
آمریکای شمالی، کره جنوبی و اروپا اولین کشورهایی هستند که این محصول را نهایتا تا دو ماه دیگر لمس خواهند کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر