در حال خواندن
احتمال افزایش تعداد استخدامی در برخی رشته‌ها وجود دارد
255

سوالات مربوط به آزمون استخدام مخابرات توسط متقاضیان خدمت دراین شرکت، بار دیگر ما را بر آن داشت که با توجه به حساسیت موضوع بار دیگر سوالات جدید را با داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران مطرح کنیم که پاسخ آنها را می‌خوانید.
آیا امکان انصراف از آزمون وجود دارد، و پول آزمون قابل برگشت است؟
در صورتی متقاضی کدرهگیری دریافت نکرده باشد به نحوی که موفق به تکمیل ثبت نام نشده باشد امکان انصراف وجود دارد و پول این دسته از افراد قابل برگشت است، اما کسانی که ثبت نام آنها کامل شده است و کدرهگیری دریافت کرده‌اند امکان برگشت پول برای آنها مقدور نیست.
 
آیا امکان تغییر محل خدمت وجود دارد؟
آز آنجا که امکان دارد تعداد ثبت نام در برخی از استان‌ها لو رفته باشد و متقاضیان با اطلاع از این که در چه رشته‌هایی تعداد متقاضیان کمتر است، اقدام به تغییر عنوان شغلی و یا محل خدمت کنند، تصمیم گرفته شد این امکان فراهم نشود.
 
خیلی‌ها معترضند که شرکت ارتباطات سیار و املاک محل خدمتشان مشخص نبود و هم عامل موجب شده که به اشتباه این شرکت‌ها را انتخاب کنند، آیا برای این دسته از افراد هم امکان تغییر عنوان شغلی وجود ندارد؟
این موضوع را ما به دقت بررسی کردیم و متوجه شدیم با توجه به اینکه این شرکت‌ها تنها در لیست شرکت‌هایی که در استان تهران جذب نیرو می‌کردند قابل رویت بوده از دید ما مشکلی وجود ندارد و متقاضیان نمی‌توانند عنوان شغلی خود را تغییر دهند.
 
تعداد دقیق شرکت‌کنندگان در آزمون به چه میزان است و آیا امکان اعلام تعداد شرکت‌کنندگان با تفکیک استان و رشته وجود دارد؟
۹۳ هزار و ۴۰۰ نفر در آزمون شرکت مخابرات اقدام به ثبت نام کرده‌اند. موضوع اعلام متقاضیان به تفکیک رشته و شهر را به دقت بررسی کردیم و نهایتا به نتیجه رسیدم که به صلاح نیست که این موضوع را اعلام کنیم.
 
تعدادی از متقاضیان وجود دارند که هنوز با وجود دریافت کد رهگیری هنوز پیامک و کدرهگیری برای آنها ارسال نشده وضعیت این افراد چگونه است؟
تمامی متقاضیان شک نکنند در صورتی که کدرهگیری را در همان ابتدای ثبت نام دریافت کرده‌ باشند ثبت نام آنها قطعی شده است، اما برای اینکه نگرانی این افراد برطرف شود چند روز مانده به زمان ارایه کارت ورود به جلسه از طریق سایت مخابرات گزینه ثبت نام نهایی مشخصات متقاضیان را باز می‌کنیم تا آن دسته از افرادی که در این خصوص شک دارند بتوانند مطمئن شوند و در صورت وجود مشکل آن را از طریق پیگیری تلفنی برطرف کنند.
در ضمن یک نکته دیگر اینکه در کارت ورود به جلسه آزمون را به نحوی از طریق سایت ارایه خواهیم داد که متقاضیان بتوانند از چند روش کد رهگیری، نام پدر، کدملی و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
 
آیا ضریب همه درس‌ها یکسان است؟
تمامی ضرایب یکسان است.
 
برخی از متقاضیان به اشتباه برخی از موارد همانند جنسیت خود را به اشتباه وارد کرده‌اند یا سیستم اشتباه درج کرده‌ است، این افراد چگونه می‌توانند نسبت به تغییر مشخصات اقدام کنند؟
این دسته از متقاضیان می‌توانند با تماس با بخش کارگزینی مخابرات با شماره تماس ۸۸۱۱۳۶۷۷ یا ۸۸۵۱۵۱۵۱ ارتباط برقرار کنند و مشکل خود را اعلام و اصلاح کنند.
 
اگر کسی اقدام به خواندن کتب پیام نور برای حضور در آزمون کند مشکلی وجود دارد و آیا سوالات حتما از کتب دانشگاه‌ سراسری طرح خواهد شد؟
همان‌طور که قبلا اعلام شده سوالات در سطح کارشناسی طرح خواهد شد و از نظر ما تمام متقاضیان با توجه به حضور در دانشگاه و دریافت مدرک مفهوم این موضوع را می‌دانند.
 
همچنان برخی از افراد وجود دارند که نسبت به بازگشت اضافه پرداختی خود اعتراض دارند و هنوز موفق به دریافت وجه اضافه نشدند که البته عمده مشکل مربوط به کسانی است که از کارت‌های مختلف اقدام به پرداخت کرده‌اند، تا چه زمانی پول به حساب تمامی افراد برگردانده خواهد شد؟
تمامی اضافه دریافت‌ها برگردانده خواهد شد و ما در حال تطبیق اطلاعات هستیم و تا قبل از صدور کارت ورود به آزمون تمامی اضافه پرداخت‌ها که تعدادی زیادی هم نیستند به افراد برگردانده خواهد شد.
اگر فردی باز هم تا آن زمان موفق به دریافت وجه خود نشد با تماس با شماره‌های اعلامی اقدام به پیگیری موضوع کند.
 
آیا شرایط حضور در آزمون در شهر محل سکونت متقاضیان فراهم شده یا متقاضیان در شهر انتخابی باید در آزمون شرکت کنند؟
از آنجا که آزمون در تمامی مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد، همان طور که قبلا هم اعلام شده تمام متقاضیان باید در محل مورد انتخاب اقدام به شرکت در آزمون کنند.
 
آیا در آزمون مخابرات سهمیه سه درصدی برای معلولان در نظر گرفته خواهد شد؟
از آنجا که مخابرات دیگر دولتی نیست این قانون شامل حال مخابرات نمی‌شود.
 
حداقل حقوق دریافتی کسانی که در این آزمون قبول خواهند شد چقدر خواهد بود؟
حقوق کارکنان جدید تابع قانون کار و ضوابط و مقررات شرکت مخابرات ایران خواهد بود اما برای اطمینان بیشتر حداقل حقوق نیروهای جدید با مدرک لیسانس ۶۰۰ تومان خواهد بود که قطعا این رقم بسته به نوع رشته و کار قابل تغییر است.
 
آیا دوباره زمانی را برای ویرایش اطلاعات در سایت خواهید گذاشت؟
خیر دیگر سایت برای اصلاح ثبت نام باز نخواهد شد.
 
با توجه به تعداد زیاد متقاضیان آیا امکان افزایش تعداد استخدام وجود دارد؟
این موضوع در هیات مدیره طرح شده و آنها باید در این زمینه تصمیم گیری کنند اما قطعا در برخی رشته‌ها تعداد استخدام افزایش خواهد یافت.
 
برخی از نیروهای شرکتی درسشان در دی ماه تمام می‌شود آیا آنها می‌توانند در آزمون شرکت کنند؟
از آنجا که نتایج اولیه آزمون در مهر ماه اعلام می‌شود، اگر کسی نتواند تا مرحله گزینش مدارک مود نیاز را ارایه دهد امکان استخدام برای این عزیزان فراهم نیست.
 
نتایج نهایی و زمان شروع به کار قبول شدگان در آزمون در چه تاریخی خواهد بود؟
از آنجا که تعداد استخدام‌ها در شهر‌های مختلف متفاوت است نمی‌توان زمان مشخصی برای تمامی پذیرفته‌ شدگان اعلام کرد اما از ابتدای آبان ماه به تدریج نیروهای جدید به کار گرفته خواهند شد.
 
آیا امکان استفاده از ماشین حساب در آزمون وجود دارد؟
متقاضیان مجاز به استفاده از ماشین حساب در زمان برگزاری آزمون نیستند.
 
آیا برای رشته فیزیک فقط از الکترونیک ۱ سوال طرح می‌شود یا الکترونیک ۱ و ۲ ؟
فقط از الکترونیک یک سوال طرح می‌شود.
 
برخی از متقاضیان به یا به اشتباه جنسیت خود را اشتباه انتخاب کرده‌اند یا اینکه سیستم اشتباه کرده است،‌آیا امکان ویرایش اطلاعات برای این دسته از افراد وجود دارد؟
در سوال قبلی نیز به این مورد اشاره شد و متقاضیان با تماس با واحد کارگزینی که شماره‌های آن نیز اعلام شده می‌توانند اقدام به اصلاح مشخصات خود کنند.
 
آیا نمونه سوالاتی که در آزمون‌های دیگر طرح شده و در اینترنت نیز موجود است، می‌تواند به متقاضیان کمک کند؟
از آنجا که آزمون‌های استخدامی وجه اشتراکاتی دارند این نمونه سوالات می‌تواند به متقاضیان در خصوص نحوه طرح سوالات کمک کند و اصلا متقاضیان به این امید نباشند که حتما از این نمونه سوالات در آزمون استخدامی مخابرات هم طرح شود. اما مطالعه آنها زیانی ندارد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۱ در ۰۵:۳۹

    یعنی چی ارتباطات سیار فقط در تهران قابل مشاهده بود.
    ما که دیدیم هیچ شهری رو جلوی اسمش تو جدول مشخص نکرده بودید
    عجب بساطیه
    بجای اینکه با متخلف ها که اطلاعات رو لو میدن برخورد کنید یا جلوشون رو بگیرید این حرفو می زنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۰۱:۰۵

    واقعاً در مورد ارتباطات سیار همه اشتباه کردن. حداقل برای اونا سایت رو باز کنید تا محل خدمتی رو عوض کنن. من یکی فکر کردم در تمام مراکز استان ارتباطات سیار شعبه داره ولی حالا…

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۰۱:۵۹

    سلام و خسته نباشید
    از شما خواهش می کنم این سوالات بنده را هم از مسئولین جویا شوید و پاسخ آن را اعلام کنید :

    با توجه به اینکه چند سالی است رشته های مخابرات-سوییچ و مخابرات-انتقال در دانشگاه ها ایجاد شده و به طور کاملا تخصصی در زمینه مربوطه نیروهای مورد نیاز مخابرات را پرورش می دهد چرا در هنگام ثبت نام این رشته ها به تفکیک نیامده بود و کلی ذکر شده بود مخابرات ؟
    در مواد امتحانی ذکر شده برای رشته مخابرات درس هایی ذکر شده بود که در رشته های مخابرات-سوییچ و انتقال خیلی روی آنها بحث نمی شود و مثلا در رشته سوییچ، بیشتر دروس مربوط به بررسی مرکزتلفن و سالن دستگاه و انواع سوییچ و ساختارشان است و این باعث عدم موفقیت فارغ التحصیلان این رشته ها می شود و باعث می شود مخابرات مجبور شود نیروهایی که استخدام می کند خودش آموزش دهد در صورتی که این دسته از فارغ التحصیلان کاملا آماده کار در مراکز تلفن و خطوط انتقال هستند.
    چرا مخابرات فارغ اتحصیلان رشته های غیر مرتبط را مثلا در سالن دستگاه ها به کار میگیرد در حالی که به عنوان مثال فارغ التحصیلان مخابرات-سوییچ برای این کار و دیگر کارهای مرتبط آموزش دیده اند و با ساختار شبکه و انواع سوییچ آشنا هستند؟
    با تشکر و احترام

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۰۵:۵۸

    سلام من برای آزمون درشرکت ارتباطات سیار شرکت کردم و نمیدونستم در تهران اگه درست نشه نمیتونم برای آزمون برم و پولم رفته

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۰۷:۴۱

    با سلام
    شما رو به امام زمان (ع) قسم می دهم من نیروی شرکتی با ۱۱ سال سابقه کارم لطفا” شرایطی فراهم کنید چنانچه قبول شدم درسم دی ماه تمام می شود حاظرم هر نوع ضمانت نامه ای بدم تا مدرکم رو دی ماه بیارم و کلیه ریز نمرات با نامه از دانشگاه که ترم آخرهستم را بیاورم خواهشندم این شرایط رو فراهم کنید لااقل برای ما نیروهای شرکتی با سابقه کار بالا.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۰۷:۴۶

    سلام و خسته نباشید : لطفا” یا زمان آزمون را در آبان ماه برگزار کنید یا شرایطی فراهم کنید که ما نیروهای شرکتی که درسمون بجای آخر شهریور دی ماه تمام می شود بتونیم آگر قبول شدیم جذب شویم چوت سابقه کار ما زیاد هست شما می تونید از ما ضمانت نامه بگیرید پس خواهشن ما که این همه سال زحمت کشیدیم شما در قبال آن این یک کار را برای ما انجام دهید.
    به امید پیروزی و موفقیت .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۰۷:۵۵

    سلام
    دکتر عزیز و دوست داشتنی من آقای زارعیان ، خسته نباشید و ممنون از زحماتت ، خداوند انشاء الله به شما عجر وسلامتی و طول عمر با عزت بدهد خواهشن این یک درخواست از نیروهای شرکتی سختی کشیده را قبول کنید ما متأسفانه درسمون آخر شهریور تمام نمیشه ولی دی ماه تمامه حاظریم هر گونه ضمانت نامه بدهیم راجب این موضوع سابقه کار ما خیلی زیاد است ۱۰ سال این خود یک رضایت نامه است خواهشن این یه خواهش رو برای ما انجام بدهید تا زحمات ۱۰ ساله ما هم به هدر نرود.
    با کمال تشکر.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۰۸:۰۹

    همکار از آذر بایجانغربی
    با سلام واحترام به مسئولین سایت و آقای زارعیان خدا وکیلی بنده محل خدمت را شرکت ارتباطات سیار انتخاب کرده ام و فکر می کردم داخل استانی باشد و محل خدمت مرکز استان خواهد بود ولی حال که تهران است برای ما مشکل است لطفا” امکان ویرایش محل خدمت را برای ۲۴ ساعت باز نمایید با تشکر همکار شما و از نیروی های شرکتی مخابرات

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۰۸:۴۴

    بسمه تعالی
    موارد آزمون رشته الکترونیک چیست؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۱۱:۲۹

    خواهش میکنم به تعداد متقاضیان نیروی شرکتی که سابقه بالایی دارند توجه کنید وتعداد رو در همان رشته ها افزایش بدهید .لطفا” ظرفیت تو رشته ها رو خودتون افزایش بدهید .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۲ در ۱۱:۴۳

    با سلام
    آیا در رشته برق گرایش الکترونیک مخابرات ۱ ( که قبلا در بین واحدهای دانشگاهی آنها زیاد مطرح نبوده )در سطح عمومی سوال میاید یا در سطح تخصصی
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۰۱:۳۱

    اگرکدرهگیری فراموش شدچکارکنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۰۳:۳۱

    با تشکر از دکتر زارعیان . در صورت موافقت با تغییر محل خدمت ، متقاضیان استخدام در بعضی مناطق زیاد خواهند شد و پس از استخدام در مدت کوتاهی به طرق مختلف تقاضای انتقال به شهرستانهای مورد نظر خود خواهند نمود و مجددا مناطق قبلی با کمبود نیروی انسانی روبرو خواهد شد .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۰۳:۵۷

    واقعا پذیرش یک نفر در اکثر شهرستانها مایه مبهات؛باید فکر اساسی کنید – کنکور دانشگاه دولتی هم یک صندلی برای ارشد نمیزاره که شما قرار دادید آیا روزی که خودتان جذب مخابرات شدید همین خبر بود

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۰۶:۲۱

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شمامی بخشید می خواستم بدانم اگر کسی تا مهر ماه محل سکونت دائمی اش مشخص نباشد و در حال حاظر برای محل سکونت فعلی در آزمون شرکت کرده باشد در صورت قبولی در آزمون و در صورت تغییر حل سکونتش آیا امکان جابه جایی برایش وجود خواهد داشت؟
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۰۸:۴۳

    باسلام
    اگر دریک شهر، استخدامی در رشته خاصی وجود نداشته باشدوبعدازافزایش تعداد استخدامی ها ،این رشته -محل اضافه شودوداوطلبان این شهر در شهر دیگری که قبلا”این رشته-محل وجود داشته باشد شرکت کرده باشند آیا امکان ویرایش شهر محل خدمت وجود دارد.
    باتشکر از نیروهای شرکتی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۰۹:۲۲

    با تشکر فراوان از دکتر زارعیان عزیز برای خبرهای همیشه خوبشان.
    لطفا جزئیات افزایش تعداد استخدامی را هم اعلام فرمایید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۱۱:۰۶

    با تشکر.آیا این افزایش نیرو در در رشته مترجمی زبان هم وجود داره؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۱۱:۱۱

    با تشکر.آیا این افزایش نیرو در در رشته مترجمی زبان هم وجود داره؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۱۱:۱۲

    لطفا” آزمون را در مهر یا آبان ماه برگزار کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۳ در ۱۱:۲۶

    باسلام
    با توجه به اینکه بسیاری از کسانیکه در آزمون مخابرات شرکت کرده اند در کنکور کارشناسی ارشد هم شرکت کرده و ممکن است قبول شوند . آیا درصورت پذیرفته شدن درهردو آزمون امکان ادامه تحصیل در کنار شغل را دارند یا خیر ؟
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۱:۰۰

    سلام
    این سوال را از قسمتهای دیگه پیگیر شدم ولی به جواب نرسیدم.در آزمون گرایش کامپیوتر سوالات مفاهیم برنامه نویسی به چه زبانی مطرح می شود؟پاسکال-#c-c؟
    در دانشگاه های مختلف فرق دارد.لطفا پیگیری نمایید.
    با تشکر سینا عابدی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۱:۲۶

    خواهشن سهمیه رشته فیزیک رو مخصوصآ برای خانم ها زیاد کنید جز مخابرات هیچ ارگانی متاسفانه به این رشته نیاز نداره…..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۲:۵۲

    مجتبی از مشهد مقدس
    هر چه دلم خواست، نه آن شد، هرچه خدا خواست همان شد….
    قسمت هرکی باشه قبول میشه.
    دنیا هم به آخر نمیرسه بابا خدا بعد آزمونم بزرگه!!!
    پس همه با روحیه بالا میریم واسه رقابت.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۵:۰۲

    آیا کسانی که در آزمون استخدام ادواری قبول شدەاند از آزمون عمومی معاف میشوند یا باید حتما به سوالات عمومی پاسخ دهند؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۵:۰۴

    باسلام آیا برای رشته کامپیوتر برای درس زبانهای برنامه نویسی فقط از C سوال طرح می‌شود یا c و پاسکال؟ خواهشاً پاسخ دهید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۶:۴۷

    با عرض سلام و احترام

    خواهش میکنم این امکان را فراهم بیاورید که هر کسی در شهر خودش امتحان دهد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۶:۵۴

    در منابع امتحانی برنامه نویسی قید کدید آخه به کدام زبان صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد لطفا تکلیف ماها که تو رشته کامبیوتردرس خوندیم را روشن کنید چه منبعی بخونیم
    لطفا باتشکررررررررررررررررررررر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۷:۳۰

    باسلام خوهشا رشته برق قدرت سهمیه سنندج وزیاد کنید فقط یه نفر مرد ومیخواد به خدا امیدمون واسه قبول شدن خیلی کمه خواهش میکنم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۷:۳۸

    با سلام وخسته نباشید
    لطفا توضیح دهید کسانی که در ازمون پذیرفته می شوند وشروع بکار می کنند چه وضعیتی خواهند داشت ؟پیمانی خواهند بود یاقراردادی یا …؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۸:۰۸

    با سلام و تشکر.
    لطفا در مورد امتیازات فرزندان کارکنان و قراردادی ها کمی توضیح بدهید.
    متشکرم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۸:۲۷

    چرا پاسخ نمیدهید اگر این قسمت برای جواب ندادن بود خوب اصلا نمیذاشتیدش . فقط یه ادم بدبخت مثه من باید ۲۵۰۰۰ از جیبش میرفت . خوب جلو ارتباط سیار هم مینوشتید تهران . من بدبخت چه طور از شهرستان بیام تهران آزمون بدم تو شهر غریب یه دختر چه طور باید بیاد و برگرده .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۸:۴۱

    برای رشته ریاضی .آیابایدآنالیز ریاضی ۱و۲و۳ رابخوانیم یافقط آنالیز ریاضی ۱رابخوانیم؟؟؟برای درسهای تخصصی دیگرمان چطور؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۸:۴۸

    لطفا دروس حسابداری را جزیی تر به طور سرفصل مشخص کنید حسابداری مالی کدام حسابداری مد نظر شماست؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۸:۵۰

    خواهش میکنیم خواهش خواهش خواهش که ظرفیت را در همه رشته ها به نسبت مساوی افزایش دهید تا حداقل تعداد بیشتری از بیکاران مشغول به کار شوند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۸:۵۰

    لطفا جواب سوالات مربوط به رشته حسابداری را بدهید
    در رشته حسابداری حسابداری مالی از حسابداری ۱ ۲ ۳ +میانه ۱و۲+پیشرفته ۱و۲ (یعنی ۵ کتاب) حسابداری صنعتی ۱و۲و۳ (یعنی ۳ کتاب) حسابرسی (۱و۲) یعنی دو کتاب زبان تخصصی ۱و۲ و آمار و ریاضیات هر کدام یک کتاب که همه جز بقول فرمایش شما دانسته های یک لیسانس است منظور جناب عالی چیست چرا برای آزمون شفاف سازی نمیکنید ما در دوران دانشگاه بعضی از سرفصل ها بنا به صلاح دید استادها تدریس نمیشد حداقل سرفصل های رشته حسابداری را مشخص کنید آیا در حسابداری مالی حسابداری شرکتها هست؟ در مورد حسابداری صنعتی منظورتان کدام صنعتی است چرا دروس حسابداری را مثل دوران دانشگاه سرفصل بندی نمیکنید تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم خواهشا کلی گویی نکنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۸:۵۳

    لطفا هر چه سریعتر جواب این دو سوال را بدهید
    ۱ سهمیه کارکنان قراردادی شاغل به ازای هر سال چقدر و سهمیه فرزندان همکار و بازنشسته چقدر
    ۲ منابع آزمون را به طور شفاف ذکر کنید چون مسلما بیش از یکی دو منبع است لطفا خواهشا عاجزانه پاسخ دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۸:۵۷

    آیا سهمیه کارکنان قراردادی شاغل به ازای هر سال محاسبه میشود ؟؟؟ لطفا طریقه محاسبه را بفرمایید خواهشا پاسخگو باشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۹:۰۳

    آیا سهمیه کارکنان قراردادی شاغل به ازای هر سال محاسبه میشود ؟؟؟ لطفا طریقه محاسبه را بفرمایید خواهشا پاسخگو باشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۹:۰۳

    آیا سهمیه کارکنان قراردادی شاغل به ازای هر سال محاسبه میشود ؟؟؟ لطفا طریقه محاسبه را بفرمایید خواهشا پاسخگو باشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۹:۱۹

    باسلام لطفا دروس رشته حسابداری را واضح تراعلام کنید باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۰۹:۴۲

    با سلام و خسته نباشید لطفا سهمیه رشته فیزیک خانم را زیاد کنید چون برای رشته فیزیک هیچیک از ارگانهای ذولتی و خصوصی استخدامی نمیدهند(حتی آموزش و پرورش)

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۰:۰۳

    با سلام
    چرا فقط برای سوابق کاری کسانیکه در شرکت های پیمانکاری مخابرات شاغل بوده اند ، امتیاز استخدامی در نظر گرفته شده و سوابق کاری کسانیکه در سایر شرکتهای خصوصی فعال در حوزه مخابرات شاغل بوده اند محسوب نگردیده است ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۱:۰۱

    با سلام و خسته نباشید
    چون در ثبت نام خودم یکی از رقم های کد ملی را اشتباه زده ام، و ثبت نام را به پایان رسانده ام و بعد که متوجه اشتباه شده ام دوباره با کدملی درست خود ثبت نام کرده ام و تمامی مشخصات دیگر عینا یکی می باشد اما هزینه ثبت نام دو تا از بنده کسر شده است
    لطفا کمکم کنید
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۱:۱۸

    با سلام
    با توجه با اینکه رشته ICT یکی از رشته های مهم و پرکاربرد در مخابرات است آیا افزایش نیرو در این رشته وجود دارد؟
    باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۱:۲۳

    سلام. این آقا چی میگه. موقعی که میخواستیم انتخاب کنیم، شهر شرکت ارتباطات سیار اصلا معلوم نبود. چرا گفته فقط در تهران قابل رویت بوده. من که ساکن رشت هستم پس چه جوری دیدم؟ اگر از اول مشخص می کردند، من شرکت نمی کردم. حالا که پول گرفتند، اعلام میکنند. استان گیلان که در رشته برق خانم نمی خواست، به امید شرکت ارتباطات سیار شرکت کردیم که اینطوری شد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۱:۳۱

    با سلام خدمت اقای زارعیان .اگه میشه لطفا هر کس تو شهر خودش امتحان بده اخه خیلی سخته که برای امتحان بیاییم تهران .واقعا لطف بزرگی می کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۱:۵۱

    خواهش میکنیم خواهش خواهش خواهش که ظرفیت را در همه رشته ها به نسبت مساوی افزایش دهید تا حداقل تعداد بیشتری از بیکاران مشغول به کار شوند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۲:۰۰

    باسلام . نیروهای شرکتی در تخصص های مختلف انرژی و وقت بسیاری را در مخابرات سپری کرده و به امید چنین روزی بودند که مخابرات وضعیت آنها را روشن کند امیدورام توجه بالایی به نیرهای شاغل در مخایرات شود . چرا که تاکنون از هیچ گونه امتیازی برخوردار نبودند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۲:۰۸

    با سلام با توجه به تغییر تاریخ آزمون ما که برنامه ریزی سفر داریم باید چکار کنیم یا قابلیت انصراف بگذارید و یا امکان دادن آزمون در شهر های دیگر را؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۲:۱۵

    فرزندان همکار بازنشسته چند درصد امتیاز دارند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۲:۲۸

    سلام خواهش می کنم امتیاز بالایی برای فرزندان بازنشسته در نظر بگیرید زیرا جوانی وعمر خود را در در مناطق سردسیر جاده های صعب العبور برای کابل کشی گذاشتن حالا حقشان نیست فرزندانشان از امتیاز جذب بالا ی برخودار باشند با این حقوق کم بازنشستگان به خدا قسمتان می دهم به فرزندان بازنشسته امتیاز بالایی بدهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۴ در ۱۲:۲۹

    آیا سهمیه بومی بودن شامل شرکت کنندگان می شود؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۱:۰۵

    باسلام دروس عمومی زبان عمومی وزبان وادبیات فارسی از کتب دبیرستانی میاید یا دانشگاهی آخه هریک از اساتید یک کتاب خاصی راتدریس کرده اند لطفا واضح تر اسم کتابها را مشخص کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۱:۰۸

    دروس حسابداری را واضحتر بیان کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۱:۱۳

    برای دروسی مثل حسابداری صنعتی باید هر سه صنعتی ۱۲۳ را بخونیم یا دروسی مثل حسابداری مالی با حجم زیادش کدوم یک از درسهاش راباید بخونیم حسابداری ۱۲۳ میانه۱۲ پیشرفته ۱۲

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۱:۱۶

    دروس عمومی راحداقل مشخص کنید از کدوم کتابها میاید اسم کتاب رالطفا بگویید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۱:۱۹

    باسلام خسته نباشی لطفا دروس حسابداری را یک بار دیگر اعلام کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۲:۵۶

    امتیاز بیشتری به نیروهای با سابقه بالاکه شاغل در مخابرات هستند بدهید چرا که آنها عمر خود را صرف خدمت به مخابرات نموده اند خواهشمندم امتیازی را به این گونه از شاغلین بدهید که در این آزمون قبول شوند با تشکر از شما

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۴:۲۰

    با عرض سلام و ادب خدمت شما

    خواهشمندم حداقل حقوق ماهیانه لیسانس برق-گرایش الکترونیک و نیز فوق لیسانس این گرایش را نیز بیان فرمایید .

    با سپاس بسیار

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۴:۴۶

    با سلام. منبع درس مفاهیم برنامه نویسی از کدوم کتابه؟ از کدام زبان برنامه نویسی ما ۱۰ جور برنامه نویسی داریم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۵:۰۱

    سلام اگه امکان هست دوباره اجازه ثبت نام را بدهید .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۶:۵۰

    من هنوز کد رهگیری را دریافت نکردم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۰۹:۳۴

    باسلام
    لطفا نیروهای امورمشترکین شرکت مخابرات رادراولویت قراردهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۱۰:۳۸

    با سلام لطفا ظرفیت رشته علوم اجتماعی را افزایش دهید جون خیلی تعداد پذیرش کم است. متشکرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۱۲:۰۵

    ازمونی که فقط بین قراردادی های ارگانها دیگه انجام میشه به ازای هر سال ۲ تا سه نمره به آزمون اضافه می کنند خواهشن حالا که شما آزمون رو بین عموم گذاشتید ضریب سال رو بیشتر اعمال کنید تا حق ما شرکتی ها از بین نره…….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۵ در ۱۲:۱۲

    با سلام و تشکر از اطلاع رسانی خوبتون
    فقط یه سئوال! اگه تعداد متقاضیان رو برحسب رشته و محل خدمت اعلام کنید چه مشکلی پیش می اد؟ خوبیش اینکه از الان میتونیم بفهمیم چند نفر رقیب داریم و اگه دیدم مثلاً نسبت ۱۰۰ به ۱ است خب از الان بیخیال می شیم دو ماه هم الکی درس نمی خونیم! والا بخدا ثواب داره این همه آدم رو از الافی در بیارین!
    مرسی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۱:۰۹

    باعرض سلام
    لطفا سرفصل دروس رانیز بیان کنید.چونکه سرفصل دروس دانشگاهی کاملا مشخص نیست .
    شماره تلفن پاسخگوی شرکت مخابرات (۸۸۱۷۱۰۵۲۰-۴) راهم کسی جواب نمیدهد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۱:۳۷

    با سلام
    من تعجب میکنم که چرا انقدرمساله شرکت ارتباطات سیار رو بزرگ کردین!!! ۱۰شهریور جمعه ایت قبلشم ۵شنبه یعنی واقعا شما نمیتونید برنامه ریزی کنید واسه رفتن به تهران؟ بعدشم خیلی عجیبه نیازمندی تمام استان ها به تفکیک نوشته شده بود . این شرکت هم جزو نیازمندی های استان تهران بود یعنی واقعا شما متوجه این موضوع نشدید؟ پس چطور انتظار دارید پس فردا تو آزمونش قبول شید؟ زشته بخدا انقذر این موضوع رو کشش ندید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۴:۲۵

    شما کا تو همه شهرها دارید آزمون برگزار میکنید.چه اشکالی داره سوالات رشته های شرکت ارتباطات سیار رو به شهرستانها بفرستید.هرکی تو شهر محل سکونتش امتحان بده.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۴:۲۶

    لطفا آزمون را مهر ماه بر گزار کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۴:۳۴

    لطفا دروس حسابداری را واضحتر بیان کنید از حسابداری ۱۲۳ کدومش راباید بخونیم حسابرسی۱۲ همین طور وحسابداری مالی کدوم یک از درسها را باید بخونیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۸:۵۴

    با سلام
    چون شما می خواهید تعداد نفرات را افزایش دهید پس لطفا” آزمون را هم به عقب بندازید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۸:۵۷

    لطفا” سهمیه رشته نرم افزار ارتباطات سیار را افزایش دهید
    البته فقط آقایون.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۹:۰۵

    با افزایش سهمیه ها آزمون را هم در مهر ماه برگزار کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۰۹:۳۲

    تا کی باید این سوالو تکرار کنم لطفا خواهشا سهمیه کارکنان قراردادی و فرزندان همکار بازنشسته را بفرمائید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۱۰:۴۵

    با سلام خواهشا جواب بدید ملتمسانه میپرسم
    منظور از مفاهیم برنامه نویسی در رشته کامپیوتر چیست؟ آیا از برنامه نویسی سوال می شود یا زبانهای برنامه نویسی؟کدام زبان ها c و پاسکال و…..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۱۱:۴۷

    با سلام و خسته نباشید
    من ثبت نام در آزمون نموده ام و هزینه آن را پرداخت کرده و کد رهگیری نیز دریافت کرده ام اما متأسفانه هزینه ثبت نام به حسابم برگشته است تکلیف ثبت نام من چیست و چگونه می توانم هزینه را دوباره پرداخت نمایم. حداقل سایت را در زمان توزیع کارت قبلی یعنی ۲۱/۰۴/۹۱ برای پرداخت باز می کردید که متوجه این موضوع می شدیم و می توانستیم هزینه را پرداخت نماییم. من می خواهم در آزمون شرکت نمایم و تصمیم بر انصراف ندارم. تکلیف من چیست؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۱۲:۱۴

    ظرفیت را در همه رشته ها به نسبت مساوی افزایش دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۱۲:۴۷

    سلام
    ۱)شماره های اعلام شده یا میگه خراب است یا پاسخگو نیستا لطفا..
    ۲)اینکه میگید سهمیه بنیاد شهید از کجا باید اطلاعاتشو داد؟

    باتشکر

    ۹

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۶ در ۱۲:۵۶

    من دلیل اینکه استفاده از ماشین حساب غیر مجازه رو نمیفهمم.آخه مگه میشه محاسبات سنگین الکترونیک و مدار رو تو مدت کم آزمون میشه به راحتی حل کرد؟
    بعدشم کار یک مهندس دونستن راه حله نه گذاشتن وقت اضافه واسه حساب…

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۷ در ۰۱:۱۷

    سلام و خسته نباشید
    همانطور که دارین ظرفیت رو اضافه می کنید آن را اختصاص به نیروهای شرکتی بدین.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۷ در ۰۷:۴۱

    سلام-خواهشمندم در مورد شرکت ارتباطات سیار دقیقتررررررررررررر موضوع رو بررسی کنید چون با این کار اشتباهتون حق الناس به گردنتونه………………آقا اگه شما میگین ظرفیت ها لو رفته حداقل امکان انصراف تنها و عدم شرکت کردن دوباره رو که میتونین بذارین دیگه. ۲۵۰۰۰ تومان واسه بیکارای این جامعه خیلی هم زیاده. شما رو صندلی چرخ دار زیر باد کولر گازی نشستین ۲۵ تومن واستون چیزی نیست ملت چه گناهی کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۷ در ۰۷:۵۱

    قابل توجه نیروهای شرکتی___________________________________________________________________________________________________________________در مورد نیروهای شرکتی هم بگم، ای آقایونی که با دیپلم استخدام شدید و از ۲۰ سالگی حقوق میگرفتین و حالا کنارشم تو یه دانشگاهی!!!! درس خوندین و!!! لیسانس میخواین بگیرین…..گناه ما چیه که تا ۲۶ سالگی به خرج خودمون درس خوندیم و هیچ پولی هم نگرفتیم و هیچ سابقه ای هم نداریم ؟؟؟؟ برید خداتونم شکر کنید اینقدر هم شرکتی شرکتی نکنید!!!!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۷ در ۱۲:۱۲

    با سلام
    من قبلا هم نظر گذاشتم ولی درج نشده است.
    در شهر ما در رشته الکترونیک سهمیه ای برای خانوم ها در نظر گرفته نشده و این در حالیست که چندین نفر خانوم در این رشته بصورت شرکتی مشغول بکار میباشند.
    خواهشا اگر افزایش سهمیه ای وجود دارد این مورد را نیز در نظر بگیرید. (در صورت نیاز نام شهر را درج میکنم.)
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۷ در ۱۲:۳۳

    لطفا” آزمون را در مهر یا آبان ماه برگزار کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۰۲:۱۳

    خواهشا استفاده از ماشین حسابو مجاز کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۰۶:۱۷

    سلام
    بعد از ۱۰ . ۱۵ سال کار کردن در مخابرات و هر روز رو به امید مشخص شدن تکلیف و ثبات پیدا کردن حالا که فرجی شده و امکان جذب نیروهایی که خاک مخابرات رو خوردن و در به ثمر رسیدن خیلی از طرحهای از جان و دل مایه گذاشتن آنوم تازه رشته های مطلوب حالا کسانی که زمانی که ما وارد مخابرات شدیم کمتر از۱۰ تا ۱۵ سال دارند حرف از انصاف و رعایت حقوق مساوی در انتخاب دارند زمانی که هروز را به امید بهتر شدن شرایط و ثبات پیداد کردن گدراندیم شما کجا بودید که حالا حرف از سهمیه مساوی می زنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۰۶:۲۴

    من تا جایی که تو آگهی استخدام همین سایت خوندم بعد از آزمون نیروهایی که گرفته میشن بصورت قراردادی هستند ، خیلی برام عجیبه که چرا اینهایی که همین الانشم قراردادی هستند این همه دارن خودشونو به آب و آتیش میزنن که آزمون بدن با سهمیه تا باز بیان قراردادی بشن ؟؟؟ اینم متنش : ( تذکرات – ۴ ) : – داوطلبان در صورت قبولی در کلیه مراحل مذکور و پذیرفته شدن یک دوره آزمایشی حداقل یکماه و حداکثر سه ماه را طی خواهند نمود و در صورتیکه نحوه خدمت و رفتار آنان براساس ارزیابی (ادواری) رضایت بخش باشد نسبت به تمدید قرارداد آنان با مدت معین اقدام خواهدشد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۰۷:۱۲

    سلام خواهش میکنم زمان آزمون رو دیگه تغییر ندید تموم تابستون ما صرف آزمون شده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۰۸:۰۵

    هنوز ۵۰ هزار تومان از پولم برنگشته.با اینکه به بانک پارسیان هم مراجعه کردم هنوز برنگشته.چیکار کنم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۰۸:۴۲

    سلام،شما که با برگزاری آزمون سعی در ایجاد یک تحول در مخابرات و افزایش بهره وری هستید آیا می دونید با دادن امید به شغلی ثابت به نیروهای باسابقه خود به نتایجی بسیار بهتر نسبت به جذب تازه وارد آشنا فقط به تئوری میشید…… ایجاد یک تحول عظیم-افزایش سود و بهره وری در شرکت خصوصی بزرگی مثل مخابرات با به همت گرفتن تجارب نیروهای موجود تحقق می یابد……..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۰:۲۷

    خواهش میکنم در اعلام نتایج عادل باشید… خواهش میکنم…

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۲۸

    باسلام
    مانیروهای شرکتی که همه وقت وزندگی خودمون و ۱۰ساله تواین اداره گذاشتیم بااین همه تجربه کاری چرا اصلا باید از ما آزمون میگرفتن باید همه نیروهای لیسانس مرتبط رو جذب میکردن مثل خیلی از سازمانهای دیگه ….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۳۷

    با عرض احترام خواهشآ دیگر تاریخ آزمون را تغییر ندهید و در برگزاری آزمون عدالت را رعایت کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۴۰

    میخواستم بدونم گناه ما چیه که مثل نیروهای مخابراتی ۱۰سال سابقه حقوق بگیری از شرکت مخابرات نداریم حالا هم موقع آزمون همین نیروها تقاضای اولویت دارن !!!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۴۳

    لطفا اجازه بدید از ماشین حساب استفاده کنیم و آزمون هم نمره منفی هم نداشته باشه من خودم همه ی امتیازا رو هم دارم با معذل بالا هم فارغ التحصیل شدم الان هم دارم زحمت میکشم ولی واقعاً هیچ امیدی به قبولی ندارم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۴۳

    سلام آقای زارعیان، خسته نباشین خواهشآاگه قراره نیروهای موردنیازتون رو افزایش بدین تقریبآتو همه رشته ها یکسان افزایش بدین ،توی رشته ریاضی کاربردی خیلی کم نیرو اعلام کرده بودین.متشکرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۴۶

    باسلام من خودم کارمندشرکت مخابرات هستم با۷سال سابقه کار لطفا برای رشته فیزیک خانم افزایش بیشتری رودرنظر بگیرید. باتشکرازدکتر زارعیان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۴۸

    سلام وقتتون بخیر ، خواستم بگم اگه میخواین عدالت رعایت بشه حواستون به جوان های بیکار وتحصیل کرده ای که تا الان منتظر فرصت شغلی بودن واز لحاظ توانایی وسطح علمی چیزی از نیروهای شرکتی مخابرات کم ندارن باشه که حقشون ضایع نشه.خیلی ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۴۹

    سلام توروخدا تاریخ آزمون رو عقب نندازین همینجوری تا آزمون بدیم وجواباش بیاد و مصاحبه و…….. خیلی تا استخدام طول میکشه. ممنونم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۱:۵۴

    زمان آزمون خوبه تغییرش ندین ، نیروهای شرکتی که اینجا نظر میذارین انصافتون کجا رفته که فقط به فکرخودتونید این همه جوون بیکار و تحصیلکرده رو نمیبینین که بازم تقاضای اولویت تو قبولی آزمون رو دارین اونم با ۱۰ سال و۱۱ سال سابقتون، خیلی بی انصافیه بخدا….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۸ در ۱۲:۰۳

    امتیاز برای فرزندان کارکنان مخابراتی را حذف کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۹ در ۰۱:۰۱

    سال پیش سازمان امور مالیاتی آزمون استخدامی برگزار کرده که مراحل استخدام حدود ۱سال زمان برد، چطور مخابرات می تواند ۱ماهه استخدام کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیچاره باباهامون که به امید استخدام بچه هاشون تا حالا به اندازه حقوق ۱ سال هزینه ثبت نام این آزمون ها را داده اند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۹ در ۰۳:۲۳

    با سلام شما گفتید کسانی که براشون کدرهگیری پیامک اومده ثبت نامشون قطعی و به سایت نروند و من اوایل پولی که داده بودم برگشت نخورده بود ولی تاریخ ۲۵ نگاه کردم دیدم قبل از ۸ برگشت خورده بود. حال تکلیف من چیه؟ آیا قبل از کارت گرفتن میتونم واریز کنم یا انصراف تلقی میشه؟ اگر میگوئید قطعیه پس چرا نگفتید همه نگاه کنند حسابشون تا مطمئن بشوند
    نه به اون سختی که ثبت نام کردیم و اون همه پول از ما کم شد و نه به این راحتی که میگویند انصرافه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۹ در ۰۵:۳۹

    برای گرایش قدرت فقط از ماشین ۱ سوال میاد
    یا ماشین ۱ و ۲
    ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۹ در ۱۱:۱۵

    ما نیروهای شرکتی از مخابرات میخواهیم که بعد از این همه سال تلاش تلاش تلاش تلاش برای مخابرات به ماتوجه کنند اخه ما چه گناهی کردیم این همه بدبختی باید بکشیم لطفا انصاف داشته باشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۹ در ۱۱:۴۵

    سلام باتوجه به شرایط استخدام مندرج درآگهی استخدامی مخابرات شاغلین سایردستگاههای دولتی می توانند در صورت قبولی واستفا ازمحل کارقبلی خود جذب شوند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۹ در ۱۱:۵۵

    ظرفیت را در همه رشته ها به نسبت مساوی افزایش دهید تا حداقل تعداد بیشتری از بیکاران مشغول به کار شوند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۲۹ در ۱۲:۳۱

    با سلام لطفا افزایش ظرفیت ها را بطور واضح اعلام کنید تا با امید بیشتری به تلاش خود ادامه دهیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۱:۲۰

    باسلام.چندین بار در فرصتهای داده شده مبلغ آزمون را پرداخت کردم و بازگشت داده شد. در شرایطی که داوطلب شرکت در آزمون هستم پیام داده شد که در صورت عدم واریز وجه ثبت نام لغو میشود.لطفا راهنمایی کنید…ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۲:۴۲

    توروخدا نمره منفی آزمون را حذف کنید،مگه گناه ما بچه های دهه ۶۰ چیه که برای هر چیزی باید کلی تلاش کنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۵:۱۱

    لطفا پذیرش رشته حسابداری شهر کرمان رو افزایش بدید بچه های شرکتی رو هم مد نظر قرار بدید
    عمده کارهای مالی رو بچه های شرکتی انجام میدن از استراحت و تعطیلاتشون گذشتن
    منصفانه عمل کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۵:۴۳

    سلام خسته نباشید خواهشآاگه قراره نیروهای موردنیازتون رو افزایش بدین تقریبآتو همه رشته ها یکسان افزایش بدین ،توی رشته ریاضی کاربردی خیلی کم نیرو اعلام کرده بودین.متشکرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۷:۳۰

    با سلام ما که ثبت نام کردیم اما این حقوق ۶۰۰ هزار تومان که خیلی کم است. تازه بیمه و مالیات هم بهش می خوره. حداقل زودتر حقوق را اعلام می کردید تا ثبت نام نکنیم. توی تهران با این حقوق فقط میشه یک آپارتمان ۵۰ متری اجاره کرد یا لااقل این حقوق را زیادتر کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۷:۴۲

    تمام نهادها و سازمان ها زمان آزمون رو به تعویق انداختند خواهشن شما هم بندازید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۸:۰۱

    خواهشن سهمیه مرد رشته نرم افزار کامپیوتر ارتباط سیار رو افزایش بدید .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۸:۰۳

    سهمیه نیروهای شرکتی رو افزایش بدید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۰ در ۰۹:۲۸

    زمان آزمون خوب است تغییر ندهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۰۱:۵۷

    با سلام برای آزمون آیا سولات مربوط به مسایل شرعی و مسایل اجتماعی و اقتصادی می آید؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۰۴:۳۸

    با عرض سلام وخسته نباشید
    لطفاً ظرفیت رشته نرم افزار کامپیوتر را بیشتر کنید خیلی کمه ۱ نفر مرد ۱ نفر زن واقعا نا امید کننده است.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۰۶:۱۰

    سلام خواهشن این آزمونو خیلی پیچیده طرح نکنید که استفاده از ماشین حساب نیاز باشه مرصی.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۰۷:۱۶

    تورا خدا پارتی بازی نکنید وکمتر شهدا را دخالت دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۰۷:۱۶

    با سلام… من یکی از فرزندان کارکنان مخابراتم که پدرم بازنشته شده و اشتباهی کد پرسنلی رو به جای کد مستخدمی وارد کردم… میخواستم ببینم برای اصلاح باید چیکار کنم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۰۷:۳۰

    با سلام
    خواهشاً نفرات استخدامی رشته مخابرات رو زیاد کنید . رشته مخابرات تنها بازار کارش تو مخابراته که اینم تو استان ما یعنی بوشهر فقط یک نفر اونم خانم میخواد . واقعا خیلی بد و دردناکه . من خودم یه خانمم ولی اصلا انگیزه ای برای درس خوندن ندارم .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۰۹:۱۰

    خواهشاً آزمون را در مهر یا آبان برگزار کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۰۹:۴۸

    باسلام وخسته نباشید
    لطفا توضیح دهید کسانی که درازمون پذیرفته می شوند به چه صورت مشغول بکار می شوند یعنی پیمانی یا قراردادی یا…؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۱۰:۲۰

    ظرفیت را در همه رشته ها به نسبت مساوی افزایش دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۱۱:۰۶

    باسلام لطفا در صورت افزایش ظرفیت،وضعیت رشته های درخواستی همدان رو هم تغییر بدین.متاسفانه در تعیین ظرفیت ها و رشته ها خیلی سلیقه ای و رابطه ای اعمال نظر شد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۱۱:۴۰

    سلام و خسته نباشید من از طرف تعداد زیادی از متقاضیان شرکت در ازمون خواهش میکپنم که هنگام توزیع کارت آزمون امکان اصلاح بعضی از خطاها را فراهم کنید . مثلا من اصلا نمیدانم که ایا پولی ازحسابم کم شده یا نه. ولی کد رهگیری برایم sms شده و هنگام ویرایش اطلاعات چیزی از اینکه پولی پرداخت نکرده ام نداد.با توجه به اینکه من شروع به مطالعه دروس کرده ام خواهشا زحمت های من و از این دست داوطلبان را نادیده نگیرید.تو را به این ماه رمضان سنگ جلوی پای ما نیندازید. من تمام مدت استرس دارم که نکند ثبت نامم اشتباه انجام شده باشد.خواهشا اگر هم پولی واریز نشده امکان پرداخت مجدد ان را هنگام دریافت کارت ازمون فراهم کنید تا زحمتات ما به باد نرود . با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۳۱ در ۱۲:۱۱

    با سلام
    لطفا آزمون را در مهر ماه برگذار کنید بعضی رشته ها درسهاو منابعشون خیلی بیشتر وسنگین تره. خواهش میکنم.درس خوندن در ماه رمضان هم مشکل تره .باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ در ۰۷:۰۶

    با سلام و خسته نباشید لطفا استفاده از ماشین حساب را مجاز بفرمائید و نمره منفی آزمون را هم حذف نمائید و امتیاز فرزندان همکار را افزایش دهید با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۱ در ۱۰:۱۱

    سلام لطفا ظرفیت رشته روابط عمومی و ارتباطات رو افزایش بدید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۰۱:۰۷

    تو رو به خدا دلتون به رحم بیاد و فکری به حال ما شرکتی ها کنید بعد از چند سال سابقه کار با کمترین حقوق حتی کمتر از قانون کار آیا این انصاف که امروز به بهانه آزمون ما رد بشیم حتی ما که در این ایام ماه رمضان به جرم شرکتی بودنمون ساعات کاری رو برامون کاهش ندادند تو رو خدا کمی به وجدانتون مراجعه کنید……..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۰۱:۳۷

    سلام خسته نباشید.ممکنه موارددرسی آزمون را برای رشته الکترونیک بیان کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۰۲:۰۳

    با سلام . خواهش می کنم ظرفیت رشته ی آی تی و کامپیوتر رو در شهر همدان افزایش بدید . ۲ نفر زن واقعا تعداد کم و ناامید کننده ایه . با توجه به اینکه امسال اولین فارغ التحصیلان رشته ی آی تی در همدان وارد بازار کار خواهند شد .
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۰۲:۰۷

    با سلام

    لطفا رشته نرم افزار کامپیوتر در تهران را افزایش دهید.

    ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۰۲:۰۸

    لطفا نمره منفی را حذف کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۱۱:۳۶

    لطفا” آزمون را دیرتر برگزار کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۱۲:۱۶

    ما که نفهمیدیم ظرفیت های اولی بر چه اساسی بود که بعضی از استانها ۱۰ برابر دیگر استانها ظرفیت داشتند ….شاید به روابط عمومی بالای اون استانها ربط داشت….الان استان کرمان میتونه ظلمی که در حق نیروهاش شده رو در افزایش ظرفیت جبران کنه….استان ما چند برابر استان قم هست اما ظرفیت درخواست نیروش ۴/۱اعلام شده…مدیر های محترم استان تورو خدا به فکر ما هم باشید شاید آخرین فرصت باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۱۲:۱۹

    تو رو خدا توی افزایش ظرفیت سلیقه ای عمل نشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۲:۴۴

    وقتی با شماره تلفنی که برای پاسخگویی به سوالات داوطلبان داده شده تماس میگیرم اپراتور اعلام میکند این شماره در شبکه موجود نیست!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۳:۱۴

    کارکنان قانع شرکتی با تجربه بالا و آشنا به تمام زیر و بم کار بهترین گزینه هستند که برای پیشرفت شرکت نباید از دستشون داد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۳:۵۴

    لطفا” زمان آزمون رو به تعویق بندازید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۵:۳۱

    با سلام.خداییش کار یک مهندس ضرب و تقسیم روی کاغذ نیست و باید راه حل رو بلد باشه.از طرفی هم محاسبات سنگین بعضی از دروس تخصصی رو نمیشه بدون ماشین حساب حل کرد یا اگه هم بشه خیلی زمانگیره.واسه همین خواهش میکنم تو استفاده از ماشین حساب یک بازبینی بکنید.
    متشکرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۶:۳۷

    با سلام لطفا آزمون را در سطح آسانی طرح نمائید و نمره منفی را حذف نمائید با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۸:۴۲

    با سلام و خسته نباشید اگر ممکنه زمان ازمون را به علت ماه مبارک رمضان و استفاده هرچه بیشتر دوستان از فضیلت های معنوی این ماه دیر تر برگزار کنین . با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۸:۴۵

    سلام. لطفا سوالات استاندارد باشه. اگه ماشین حساب نمیخواد مفهومی ها رو بیشتر کنید.ظرفیت خیلی پایینه انصافه خوزستان کلا ۱ نفر میخواد؟ محمد از اندیمشک

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۸:۵۹

    سلام لطفا” آزمون رو در مهر ماه برگزار کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۰۹:۱۹

    سلام.
    لطفاً ظرفیت رشته کامپیوتر در شهر مشهد مقدس را افزایش دهید.
    ممنون.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۱۰:۵۵

    جناب آقای دکتر زارعیان با سلام : استانهای جنوبی – گرمای ۵۰ درجه و بالاتر – ماه رمضان – تابستان گرم – آیا می شود درس خواند تو رو خدا به این موارد فکر کنید لطفاً زمان آزمون را به تعویق بیاندازید و در مهرماه برگزار کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۱۲:۲۲

    باسلام بعضی از نیروهای شرکتی در ازمون شرکت نکردند به دلیل اینکه هم ظرفیت کم بود هم اینکه این رشته دران شهر رانمی خواستن حالا اگر افزایش سهمیه بلشد حق ماضایع می گردد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۱۲:۲۸

    لطفا بفرمایید دروس عمومی مثل فارسی از چه کتابی خونده شه.در هر دانشگاه هر استاد یه کتاب معرفی کرده و یا درسهایی مثل اندیشه اسلامی.
    این مسئله خیلی مهمیه ,وقتی آزمون ضریب نداره یعنی ارزش سوالات مدار و الکترونیک با بینش و فارسی یکیه,لطفا یا ضریب قرار دهید یه مشخص کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۳ در ۱۲:۵۲

    سلام
    لطفا محل آزمون در رشته ارتباطات سیار را تغییر دهید تا افراد شاغل در شهرستانها قادر به شرکت در آزمون در شهر خود باشند.
    با تشکر فراوان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۴ در ۰۱:۴۹

    سلام
    یعضیها مدرکشون ممکنه ۵-۶ ماه دیرتر بدستشون برسه خواهش میکنم
    گواهی اتشغال به تحصیل از دانشگاه رو کافی بدونید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۴ در ۰۱:۵۰

    سلام.تورو خدا ظرفیت رشته الکترونیک خانم را در کرمان زیاد کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۴ در ۰۲:۱۰

    با سلام
    این سوال چندین با توسط متقاضیان رشته کامپیوتر مطرح شده،لطفاً جواب بدید: منظور از مفاهیم برنامه نویسی چیه؟خود برنامه نویسی یا دستورالعملهای کلی یا حتی اینکه چه زبان برنامه نویسی مطرحه؟
    آزمون هم اگر مهر باشه با توجه به ماه رمضان خیلی ممنون میشم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۴ در ۰۳:۲۴

    لطفا نمره منفی آزمون را حذف نمائید و استفاده از ماشین حساب را مجاز اعلام بفرمائید و امتیاز فرزندان بازنشسته را افزایش دهید و سوالات آزمون را در سطح اسانی طرح نمائید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۴ در ۰۳:۳۴

    با سلام حداقل اگر به تفکیک شهر نمیشه ثبت نامی ها را اعلام کرد لااقل بصورت تعدادا ثبت نامی در رشته را اعلام نمایید. مثلا زیر مجموعه برق

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۴ در ۰۴:۰۱

    سلام به دست اتدرکاران مخابرات من با ۱۰ سال سابقه ذر رشته خسابداری در استان کرمانشاه که تازه استان عدم نیاز اعلام کرده در رابطه با ابن رشته ما مجبورشدیم در استانهای دیگر شرکت کنیم بخدا از این زندگی بیزاریم بعد از ۱۰ سال کار با حداقل حقوق آرزو ی شغل رسمی را باید به گور ببریم .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۴ در ۰۵:۵۵

    با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات
    خواهشمند است برای بچه های شرکتی سهمیه ویژه در نظر بگیرید خواهشا طرفیت رشته مدیریت دولتی را هم افزایش دهید ۹ نفر برای استانی به وسعیت تهران با این همه شرکت کننده خیلی کم است باز هم از شما برای انصاف و عدالت در این آزمایش تشکر و قدردانی می کنم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۴ در ۱۲:۵۲

    نیروی شرکتی
    بامدرک کاشناسی ارشد و ۱۰سال سابقه کار تخصصی در مخابرات واقعا درست برای استخدام آزمون بدم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۵ در ۰۲:۱۹

    با عرض سلام وخسته نباشید
    ایا برای من که هم نیروی شرکتی هستم وهم فرزند همکار امتیازات جداگانه در نظر گرفته میشود یا امتیاز هردو اولویت یکجا هست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۵ در ۰۲:۱۹

    با عرض سلام وخسته نباشید
    ایا برای من که هم نیروی شرکتی هستم وهم فرزند همکار امتیازات جداگانه در نظر گرفته میشود یا امتیاز هردو اولویت یکجا هست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۵ در ۰۲:۲۱

    به نظر شما در قسمت نالی اقا یا خانم با هم فرقی دارند مگر اقتصاد یازرگانی به کار سخت نیاز داره که تعداد اقیان سه برار خانم ها است
    (اذربایجان غربی)

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۵ در ۰۳:۰۲

    همش نیروی شرکتی!!!!! همش خانواده شهدا !!!!!!!!به والله من حاضرم نیروی شرکتی شم من که دارم با لیسانس برق قدرت با معدل ۱۶ کارگری می کنم به دربونی مخابراتم راضیم.تو که با پارتی رفتی جای من وامثال من .باز توقع داری همه بهت کولی بدن.من که بابام شهید نشده باید خودم له شم.من که هرجا میرم درس خوندنمو میزنن تو سرم حالا باز توقع داری تورو ببرن بزارن بالاتر واقعا باید خجالت کشید.در ضمن انقد نگید خاک مخابرات خوردیم.زحمت کشیدید واقعا

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۵ در ۰۳:۱۲

    نیروهای شرکتی بسه زیاده خواهی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۵ در ۰۴:۴۱

    سلام و خسته نباشید
    اگر امکانش هست ویرایش تغییر محل خدمت رو هم برای ما مدنظر قرار بدهید
    با تشکر فراوان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۵ در ۰۸:۳۷

    باسلام وقبولی طاعات همه عزیزان میگن خواهی رسوا نشوی هم رنگ جماعت شو .! ما میبینیم که کل ادارات دولتی و غیر دولتی تو این چند سال اخیر با پیروری از دستور ریاست محترم جمهور: سازمانهای مذکور نسبت به جذب نیروهای شرکتی در سازمانهای خودبدون برگزاری ازمون عمومی و فراگیربا اولویت قراردادن نیروهای کارامد خود اقدام نمودند حالابهدور ازانصاف و عدالت هست که یک لیسانس با ۹ سال سابقه خدمت مفید با یک شخصی که زمانی که ما وارد مخابرت شدیم یک دانش اموز ابتدایی بوده والن تازه از دانشگاه فاغ التحصیل گردیده و امادگی درسی بهتری نسبت به ما دارید ما زحمات چندین ساله را دو دستی تقدیم وی کنیم .خوهشا بیشتر در مورد بیندیشید. باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۵ در ۰۸:۴۳

    لطفا افزایش ظرفیت بعضی از رشته ها را با امتیازدهی برای فرزندان بازنشستگان در نظر بگیرید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۶ در ۰۹:۵۶

    لطفاً نمره منفی آزمون را حذف کنید بخدا خوندن ادبیات برای ی رشته برق و فیزیک و ریاضی واقعاً سخته

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۶ در ۱۱:۰۴

    سلام : به داد نیروهای شرکتی برسید با این همه تورم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۶ در ۱۲:۳۶

    با عرض سلام
    آخه کارشناسی ارشد برق، ادبیات و معارف رو می خواد واسی چی؟ درست است برای نامه نگاری اداری نیاز می باشد ولی شعر عاشقانه که قرار نیست تو نامه اداری نوشته شود!!!
    این مهندس حقیر از بزرگواران مسئول تقاضامندم، برای سوالات عمومی نمره منفی حذف شده و برای سوالات تخصصی ضرایب منفی به قوت خود باقی بماند.
    الحق مهندس شدم شاعر و … که نشدم، همه سازمان ها من باب خالی نبودن عریضه سوالات عمومی می گیرند، اکنون بدعتی از خود نشان بدهید و نمره منفی سوالات عمومی را حذف کنید.
    ————————————————————–
    بفرمایید رییس آموزش کلاس تکمیلی تست ادبیات و معارف برگزار کند.(طول دوره ۴۰ ساعت)
    ان شا ا.. که برای ادبیات و معارف نرفته اید به استادان دانشگاه زحمت دهید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۷ در ۰۲:۰۹

    با سلام، اونایی که می گن ماشین حساب رو آزاد کنن آخه باید فرق اونایی که درصد هوشی بالایی دارن با اونایی که ضعیفن مشخص بشه.
    از مسئولین محترم تقاضامندیم ظرفیت قسمت مالی رو افزایش دهند آخه حسابداری دیگه اشباح شده خیلی بیکاره.
    عمران از ارومیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۸ در ۱۰:۵۷

    لطفا افزایش ظرفیت بعضی از رشته ها را با امتیازدهی برای فرزندان بازنشستگان در نظر بگیرید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۸ در ۱۲:۰۲

    با عرض سلام، خواهش میکنم حداقل یک ظرفیت برای رشه ریاضی کاریردی برای استان مرکزی (اراک)در نظر بگیرید. من یک نیروی شرکتی خانم با ۶ سال سابقه کار در قسمتهای مالی و حسابداری هستم که به کارم هم خیلی علاقه مندم ولی حتی یک ظرفیت هم برای رشته ریاضی کاربردی در استان ما در نظر گرفته نشده است.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۲:۰۳

    سلام
    چرا انقد تاریخ امتحانو عوض میکنید
    ۱۷شهریور آزمون بورس برگزار میشه
    خیلی از دوستان تو هر دوی این آزمونها شرکت کردند تکلیفشون چیه؟؟؟؟؟
    خواهش میکنم به فکر و پاسخگو باشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۲:۱۱

    سلام خواهش می کنم آزمون را در مهر بر گزار کنید . وبرای رشته فیزیک قزوین ظرفیت خانم بگذارید . ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۰۰

    سلام. خسته نباشید. در مورد شرکت ارتباطات سیار که گفتن محل خدمت تهران هست و نمیشه تغییرش داد رو قبول می کنیم اما خواهشا محل آزمون این شغل انتخابی رو در مرکز استان محل اقامت شخص بگذارید. یعنی متقاضیان این رشته – شغل بتونن در مرکز استان خودشون امتحان بدن.
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۱۰

    با سلام
    می خواستم خواهش کنم یک بار دیگه امکان ویرایش اطلاعات را داشته باشیم .
    لطفا یه بازه زمانی دیگه برای اصلاح اطلاعات قرار بدین .
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۰:۳۴

    تورو خدا واسه ارتباط سیار کاری کنید بابا حداقل سایت باز کنید ما شغل درخواستیمونو عوئض کنیم . خدا خیرتون بده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۱:۱۳

    با سلام
    ای بابا توی این مملکت روی هیچی نمیشه حساب کرد کههههههههه
    جمعه ۱۷ شهریور آزمون گواهینامه های بورسه. من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    شما که اعلام کرده بودید ۱۰ام چرا اینجوری با اعصاب ملت بازی میکنید. اونجا ۱۰۰ تومن دادم اینجا ۲۰ تومن یا باید اونو نرم یا اینو. برای هر جفتشم کلی زحمت کشیدم. واقعا که من نمیدونم باید توی این خراب شده چجوری زندگی کرد واسه یک دقیقه بعدتم نمیتونی برنامه داشته باشی
    اعترااااااااااااااااااااااااضضضضضضضضض

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۱:۲۱

    با سلام . لطفا ظرفیت رشته ی آی تی و کامپیوتر رو در شهر مشهد مقدس افزایش دهید. باتشکرفراوان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۱۳

    با سلام.
    واقعا اگه قرار آزمون رو بگیرید توی زمانی که مشخص کردید برگذار کنید اینقدر جابجا نکنید.مثل بانک صنعت و معدن که ۶ ماه میخواد ازمون بگیره و ۱۰ بار زمانش عوض کرده خب معلومه که پول مردم خرده.
    خواهشا دیگه جابجا نکنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۱۴

    با سلام
    من کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات هستم . زمان پایان درسم را ۳۱ شهریورماه زدم . اما ممکنه زمان ارائه من مهر ماه باشه . من واحد های درسیم تمام شده و فقط ارائه ان هم احتمالش هست بشه برای پائیز .
    اگه قبول بشم این مسئله برام مشکل ساز میشه ؟ امکانش هست من تاریخ پایان تحصیلم را تغییر بدم یا با مدرک لیسانس ارزیابی میشم ؟ این موضوع باعث نگرانی من شده
    لطفا راهنمایی کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۱۴

    با سلام
    من کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات هستم . زمان پایان درسم را ۳۱ شهریورماه زدم . اما ممکنه زمان ارائه من مهر ماه باشه . من واحد های درسیم تمام شده و فقط ارائه ان هم احتمالش هست بشه برای پائیز .
    اگه قبول بشم این مسئله برام مشکل ساز میشه ؟ امکانش هست من تاریخ پایان تحصیلم را تغییر بدم یا با مدرک لیسانس ارزیابی میشم ؟ این موضوع باعث نگرانی من شده
    لطفا راهنمایی کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۳۳

    با سلام و قبولی طاعات و عبادات شما، من در هنگام ثبت نام خیلی دنبال پیدا کردن شهر مربوط به ارتباطات سیار بودم اما چون دیدم برای شهر خاصی نیست فکر کردم شامل تمام مراکز استانها میشود . به این امید انتخاب کردم اما الان متوجه شدم که فقط برای شهر تهران است. حداقل لطف کنید مکان آزمون را در مراکز استانها قرار دهید.
    با سپاس- غفاری از گرگان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۳۹

    وقتی با شماره تلفنی که برای پاسخگویی به سوالات داوطلبان داده شده تماس میگیرم اپراتور اعلام میکند این شماره در شبکه موجود نیست.ما سوالمان را از چه کسی بپرسیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۵۰

    بنده فارغ التحصیل رشته برق و الکترونیک هستم خواهشمند است لیست دقیق دروس امتحانی را اعلام فرمایند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۵۰

    بنده فارغ التحصیل رشته برق و الکترونیک هستم خواهشمند است لیست دقیق دروس امتحانی را اعلام فرمایند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۵۵

    سلام. من دیر متوجه شدم که مخابرات آگهی استخدام داده. هنوز هم میشه ثبت نام کرد؟ اگر جواب مثبته لطفا لینک ثبت نام رو اینجا بزارید. ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۲:۳۳

    اقای زارعیان لطفا” و خواهشا” به سوال من جواب بدید که چی شد که استخدام ۵۰۰۰ نفر تبدیل شد به استخدام ۲۵۰۰ نفر ایا این همه اختلاف تو تصمیم گیریه وجود داره واقعا” این تصمیم اقای فیضی بود

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۳:۴۹

    خواهشمندیم شرایط متقاضی شرکت در آزمون فرزندان مخابرات رو با دیگر شرکت کنندگان یکی قرار دهید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۸:۱۲

    دکتر زارعیان باسلام لطفا در افزایش ظرفیت ها شما در حق نیروهای شرکتی استان کرمان برادری و بزرگواری بفرمائید.از مسئولین خودمون که خیری نمیرسه.اونها رسمی اند محال بفهمند ما چی میگیم از قدیم گفتن سواره کی خبر از حال پیاده داره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۹:۱۴

    لطفا” حالا که نمی شه مشکل ارتباطات سیار حل بشه ،پس ظرفیت رشته نرم افزار فقط مرد ها رو زیاد کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۱:۲۹

    لطفا با توجه به حضور چند میلیونی اتباع غیر مجاز افغان در کشور شما فکری برای اشتغال ما اتباع افغان در ادارات و مراکز دولتی ایران بکنید وما را هم بدون آزمون در مخابرات استخدام کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۱:۵۲

    سلام
    من ارتباطات سیار زدم -ساکن و بومی تهران نیستم
    اما می تونم ساکن بشم
    الان لطفا بمن بگید مشکل چیه؟؟؟ یعنی شرکت مخابرات فقط بومی یاساکن برمیداره ؟؟ پس چرا تو شرایطش اعلام نکردن؟؟
    ضمنا ارتباطات سیار یه شرکت مربوط به کل کشوره و همه باید تو استخدامیش شرکت کنند -حالا چه اشکال داره فقط محلش تهرانه !

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۲:۴۲

    آقایون محترم مطالب درسی یا تجربه کاری ؟؟؟؟. مطمئنا کسی که تجربه داره خیلی بهتره . مثل کسی که ۱۰ سال سابقه ساختمان سازی داره و درس هم خونده با کسی که تازه فارغ التحصیل شده چقدر فرق می کنه
    ** خواهشمندام به فکر نیروهای شرکتی باشین **

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۴ در ۱۰:۵۶

    لطفا بگید ادبیات چی بخونیم.بچه ها شما هم پیشنهاد بدیدچی بخونم تو رو خدا
    بجه ها

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۵ در ۰۱:۲۲

    با سلام
    لطفا اگه امکان داره با پیامک بیشتر اطلاع رسانی کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۷ در ۱۲:۴۶

    با سلام اگه درست نوشته شده بود مخابرات سیار محل خدمت تهران بلانسبت مریض نبودیم بزنیم
    حالا عیب نداره ما اشتباه متوجه شدیم خواهشا شما بزرگواری کنید عدالت رعایت بشه حداقل هر کسی مرکز استان خودش بتونه امتحان بده شما امتحان میگیرید که بهترینا در هر رشته ای مشخص بشه پس خواهشا این حق از بقیه نگیرید حداقل آزمون استان خودشون برگزار بشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۱ در ۱۰:۱۷

    سلام،این همه غر نزنید و همدیگر را متهم نکنید. مثل بچه آدم درستان را بخوانید. hjamaat2@yahoo.com

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۰۲:۳۲

    زمان دقیق آزمون دهم است یا هفدهم ؟ چرا کارتهای آزمون نیومده؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۰۵:۱۲

    با عرض سلام و خسته نباشید
    امیدوارم اونی که زحمت کشیده تو این آزمون موفق باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۱۰:۵۳

    سلام . لطفا یک بار دیگه از جناب آقای داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات , سوالاتی تخصصی در زمینه منابع مطالعاتی جهت آزمون انجام دهید.
    تا ایشان به سوالات تکراری که اکثرا از دروس رشته حسابداری و درس مفاهیم برنامه نویسی بچه های نرم افزار هست پاسخ دهند .
    تا حالا این همه پرسش از ایشان شده و شما در سایتتان گذاشتید ایشان که به مشکلی بر نمی خورند خوب حالا هم سوالات دیگری صرفا با موضوع جزئیات منابع آزمون با ایشان داشته باشید .
    با تشکر فراوان.
    یا علی.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۱۱:۲۰

    با سلام لطفا رشته فیزیک برای آقایان را در کلات ارائه دهید در استان خراسان فیزیک برای آقایان ارائه نشده است.با ۵ سال سابقه کار با وجود بومی بودن هیچ موقعیتی برای استخدام در کلات را ندارم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۵ در ۰۸:۳۳

    با سلام وخسته نباشید…آقی زارعیان ما نیروهای شرکتی که از سال ۸۴ در مخابرات با حداقل حقوق کار کردیم و الان اصلا شرایط سنی استخدام تو هیچ ارگان دولتی رو نداریم واقعا انصاف نبود مثل تمام ارگانها اول شما نیروهای شرکتی مخابرات با رشته های مطلوب را جذب میکردید بعد آزمون عمومی میگذاشتید ماهایی که حتی روزهای تعطیل هم در ادهره کار میکردیم با مدرک مهندسی …و الان با یک فارغالتحصیل ۹۱ از نظر علمی باید مقایسه بشیم ؟؟؟؟؟؟؟پس تجربه وزحمات ما با حداقل حقوقی که میگرفتیم چه میشود…..با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۵ در ۱۲:۴۳

    خواهشا مخابرات بیاد اول تکلیف نیروهای شرکتی رو مشخص کنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۱ در ۰۱:۱۶

    کاش میشد افرادی که هنوز دانشگاه نرفتنم تو این ازمونا شرکت کنن و محدودیت مدرکی سنی نداشت:(

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۱ در ۱۱:۰۳

    اگه میشه استخدامی افراد با مدرک تحصیلی دیپلم را اعلام کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۶ در ۰۸:۱۸

    سلام تو رو خدا بجای افزایش سهمیه اون ۲۵۰۰بعدی رو همین الان از همین نیروهای شرکتی لااقل بگیرید ما نرسیدم خوب بخونیم چون هم فراموش کردیم و هم حضور در محل کار مانع از اون شده که مانند فارغ التحصیلان جدید و بیکاران در منزل درس بخونیم ………

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۲ در ۰۳:۰۶

    با سلام
    لطفا زمان پاسخگویی سوالات و تعداد سوالات رو اعلام بفرمایید.تا قبل آزمون بدانیم برای هر سوال چقدر وقت داریم.
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۲ در ۰۸:۱۲

    با سلام
    لطفا ظرفیت رشته فیزیک خانم را زیاد کنید .چون متاسفانه برای رشته یزیک بازار کار خاصی وجود ندارد .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۲ در ۱۲:۴۲

    با من تماس گرفته شد جهت چک کردن صحت بودن من در پیمانکاری مخابرات ، ایشان گفتند برای پیمانکاران تسهیلات در نظر میگیرند ولی نگفتند که کسی که پیمانکار نباشد را حذف میکنند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۱۰:۵۴

    تعداد سوالات عمومی ۳۰ و تخصصی ۷۰ تا میباشد مدت امتحان ۱۲۰ دقیقه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۷ در ۰۶:۲۱

    متاسفانه منابع موثق وناموثق دراین یک مورداتفاق نظر دارندکه مخابرات قصدداردنیروهای قراردادی خودرارسمی کندواین ازمون تشریفاتی می باشدوداوطلبان سیاهی لشکر.امیدوارم شایعه باشدچراکه اه مظلوم خانمان برانداز است وکسی که چنین حق کشی وحشتناکی را انجام دهدفردای قیامت بایدپاسخگوی صدهانفرجویای کار که امتیازعلمی قابل پذیرش درازمون راکسب کردند باشد هرگونه امتیازبه نیروهای خودی رانت میباشدوباهیچ کلاه شرعی نمی توانیم به ان مشروعیت دهیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۱:۰۳

    چرا اینقدر بی انصافید اخه مگه مخابرات اولین جاییکه برای نیروهای شرکتی امتیازی اونهم ناچیز در نظر میگیره؟ناله و نفرین چرا می کنید؟علوم پزشکی/شهرداری/بانکها/تامین اجتماعی/شرکت نفت و…….. همه جه سهمیه گذاشته و می گذارند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۴:۳۲

    لطفا ظرفیت استخدام رشته برق الکترونیک در شهر تهران رو افزایش بدین.
    روز آزمون من شوکه شدم چون تعداد داوطلبین خیلی زیاد بود!!!!!!!!!!!
    ظرفیت پذیرش نسبت به تعداد شرکت کننده ها واقعا ناامید کنندست !

    ما خانم ها اگه تو مخابرات نتونیم کار کنیم ، واقعا جای دیگه نمی تونیم بریم چون تو رشتمون اکثرا آقایون در شرکتهای خصوصی مشغل به کارن …

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۱۱:۳۴

    باسلام
    باعث تاسفه که مخابرات با همکاری دانشگاه اصفهان سوالات رو طراحی کنند بعد توی درس تخصصی مدار دو سه تا سوال غلط و توی درس زبان عمومی برق هم غلط باشه….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۰ در ۰۵:۲۶

    سلام دکتر زارعیان ؛ من نیروی شرکتی با ۱۱ سال سابقه کارم متأسفانه با مشکلاتی که برام بوجود آمد نتونستم تا پایان شهریور درسم رو تمام کنم و اکنون ترم آخرم با ۱۸ واحد درسی و ۹ بهمن تاریخ فارغ التحصیلی من هست اگر در آزمون قبول بشم ونتونم جذب بشم زندگی من از هم می پاشه به قرآن قسم می خورم دروغ نمی گم خواهش می کنم یک فکری برای من بکنید تا در صورت قبولی جذب بشم .
    با کمال تشکر از زحماتتان.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۰ در ۱۱:۲۵

    ما فقط بهمن ماه می توانیم برای مصاحبه بیاییم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۰ در ۱۲:۲۵

    خواهشا ظرفیت استخدام رشته برق الکترونیک در شهر تهران رو افزایش بدین.
    ۱۱ نفر خیلی ستمه خیلی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۱ در ۰۴:۳۳

    فقط بچه های شرکت رو قبول کنید به برگه و نمره زیاد توجه نکنید .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۳ در ۰۳:۱۱

    با سلام.
    اصلا به روز نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۳ در ۰۹:۱۱

    تاریخ شروع به کار خیلی زوده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۹ در ۰۳:۰۳

    ای بابا

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۳۱ در ۰۸:۴۷

    قابل توجه آندسته که با مظلوم نمایی بیجا دادخواهی میکنند.کسی با خیال راحت در خانه نشسته و تمام امکانات برایش فراهم میباشد و تنها زحمتش درس خواندن است ،چه میداند که کارکنان شرکتی مخابرات با چه سختی ای و با حقوق حداقلی سالهاست که برای این شرکت کار میکنند.کجای دین و شریعت آمده که کسی که برای جای یا کس دیگری کار میکند بعد سالها کار کردن شرایط یکسانی با تازه وارد ها باید داشته باشد.درواقع کارکنان شرکتی مخابرات مظلوم واقع شده اندواگر بعد سالها بدون تعطیلی کارکردن افراد جدید جایگزین شوند و از اول مزایا دریافت کنند،اینجاست که آهشان خانمان برانداز است…..آه کارکنان شرکتی،نه آه تازه فارغ التحصیلهای شرکت کرده……..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۲ در ۰۹:۱۹

    سلام
    من خیلی به این آزمون امید بستم برام خیلی مهمه به این کار احتیاج دارم لطفا ظرفیت الکترونیک ارومیه را برای خانم ها افزایش بدین ۱ نفر خیلی کمه حتما یکی پیدا میشه که سهمیه داشته باشه اخه ارومیه شهر شهید پروریه منهم موافقم با ها شون فقط منهم کار میخوام خیلی ام احتیاج دارم لطفا تمنا میکنم ظرفیت را افزایش بدین اجازه بدین کنارشون منهم کار کنم . ممنونم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۲ در ۱۱:۵۰

    آقا یا خانم ناشناس (۳۱/۶/۱۳۹۱ )
    شما چطور به این راحتی در مورد دیگران قضاوت میکنید؟!!!

    خیلی ها بوده اند که با دور شدن از محل زندگیشون درس خوندن و یا متحمل هزینه های بالایی شدن.

    در ضمن از کجا می دونید که قراره اونها بجای شما بیان؟!!! من شایعاتی خلاف این حرف شما شنیدم.

    شما جند سال با حقوق پایین کار کردین اما ما نه تنها نتونستیم کار کنیم، بلکه برای تحصیلمون هزینه پرداخت کردیم.
    از اون ناخوشایندتر اینکه حالا هرجایی بخوایم استخدام بشیم حقوق پایه رو بهمون میدن (حتی اگه فارغ التحصیل دانشگاه های برتر باشیم!)

    حالا استرس امتحانات و نگرانی از بیکاری و …. به کنار.

    پس اگه بخوایم از دور به همه جوانب نگاه کنیم، تازه فارغ التحصیل ها متحمل فشارهای مالی و معنوی بیشتری بوده اند.

    و نمیشه صرف داشتن تجربه کاری در یک سازمان، اونجا رو “متعلق به خودمون” بدونیم و درشو بروی بقیه ببندیم.
    اینکار به نظر من نهایت خودخواهیه

    انشاء الله که همه شرکتی همچنان بکارشون ادامه بدن و با روی باز به استقبال افراد جدید برن …

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۵ در ۰۲:۴۱

    سلام لطفا می شه من را هم در جریان بذارید نتایج را کی اعلام می کنند و تاریخ شروع به کار از کیه؟ با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۶ در ۱۱:۰۰

    با عرض سلام و سپاس بابت برگزاری خوب آزمون استخدامی
    در صورت امکان تاریخ دقیق اعلام نتایج و همچنین تاریخ دقیق شروع به کار را مرحمت فرمایید.
    در صورت امکان پایه حقوق یا حداقل حقوق برای کلیه رشته ها درسطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد را بیان فرمایید.
    با تشکر فراوان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۶ در ۱۲:۵۹

    من یک سوال از آقای دکتر هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران دارم و حتما” لطف کنید این حرف من رو به او برسانید چطور شما حاضرید میلیادرها تومان صرف زلزله زدگان آذربایجان غربی برای ساخت مدرسه و خانه کمک کنید ولی نیروی شرکت بالای ۱۰ سال سابقه کار را جذب نمی کنید نیروی شرکتی از آسیب دیدگان زلزله اخیر هم بدتر هستند این را اگر نمی دانید حتما” بدانید چون حقوق ۱۴ میلیونی می گیرید هیچ وقت احساس نمی کنید که نیروی شرکتی با چه مصیبتی دارد با حقوق ۴۰۰/۰۰۰ تومانی و آن هم پیمانکار در آخر کار می گوید من ضرر کردم حتما” باید یک ماه یا دو ماه از حقوق تان را ببخشید و جالب هم اینجاست که رئیس یک اداره که باید پشتیبان نیروی شرکتی باشد پشتیبان پیمانکار است چطور باید با این شرایط زندگی کرد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۵:۱۶

    سلام لطفا بفرماییدنتایج کی اعلام می شه؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۵ در ۱۲:۰۷

    با سلام همسرم حدود ۷ سال در مخابرات در قسمت فنی مشغول به کار هستند و تقریبا همه روزهای هفته من ودخترم که سه سال داره بدون همسر وپدر سپری می کنیم چون دیر وقت به خانه بر می گردند وهمیشه خسته از کار زیاد هستند .

    ولی من ودخترم به امید اینکه روزی همسرم استخدام رسمی بشوند با حقوق بسیار اندک در قبال کار زیاد وروزهای بدون پدر و همسر با حقوق کمتر تحمل می کنیم وهمچنین روزهای سخت مالی بدون اینکه همسرم بفهمند گریه می کنم اما با خودم می گویم این روزها بالاخره با استخدام همسرم تمام خواهد شد و شایان ذکر است همسرم بدون پارتی وارد مخابرات شده اند.
    این قسمتی از درددل همسر ودختر یک نیروی شرکتی که بیشتر وقتشان در مخابرات هستند می باشد .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۵ در ۱۲:۲۳

    من مدرکم در بهمن ماه آماده میشه.اگه میشه برای ما هم امکان استخدام قرار دهید. چون من برای این آزمون خیلی زحمت کشیدم و امتحان را هم خیلی خوب دادم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۳۰ در ۱۰:۰۸

    لطفا” نتایج و شروع به کار در بهمن باشد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۲ در ۱۱:۰۸

    سلام مدرک من هم در بهمن آماده می شود از شما خواهش می کنیم یک فکری به حال ما کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۳ در ۱۰:۳۳

    باعرض سلام وخسته نباشید
    زمان دقیق مصحابه کی هست و مصاحبه در مورد چه موضوعاتی است ایا تخصصی است یا عقیدتی سیاسی ؟ کسانی که در مصاحبه هم قبولشدند از چه زمانی شروع بکار خواهند کرد. اگر قبول شدگان در هردو مرحله از نیروهای شرکتی باشند ایا در محل جدید شروع بکار میکنند یا در شهر خودشان می مانند ؟ لطفا”کمی هم در باره افزایش ظرفیت اطلاع بدهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۴ در ۱۲:۱۷

    مدرک من هم در بهمن آماده می شود از شما خواهش می کنیم یک فکری به حال ما کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۷ در ۰۱:۲۲

    تاریخ مصاحبه چه موقع است من هر روز سایت چک میکنم
    چرا زمان ان اس ام اس نمیشه مثل قبل
    موضوعات مصاحبه چیه چه مدارکی اماده کنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۷ در ۰۲:۳۴

    ضمن تشکر از شما لطفا زمان شروع بکار نیروهای جدید را اعلام بفرمایید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۰۱ در ۰۷:۵۹

    با سلام خواهشمندیم زمان مصاحبه و شروع بکار را اعلام بفرمایید؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۰۴ در ۱۱:۳۳

    geryam gerefte

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۲۶ در ۱۰:۲۴

    کلاه کذاشتید سر همه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۰۵ در ۰۳:۱۴

    چرا جواب نمیاد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۰۶ در ۱۰:۰۶

    خواهش میکنم جواب مصاحبه رو بدید کل زندگی ما شده چک کردن سایت مخابرات هر روز

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۰۶ در ۱۰:۰۷

    کی جواب مصاحبه میاد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۱۴ در ۱۲:۴۹

    با سلام

    آقا هنوز از ما واسه مصاحبه ارتباطات سیار دعوت نشده یعنی گلچین کردن ما افتادیم ؟ یکی جواب بده خواهشن

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۱۹ در ۰۹:۲۹

    آقایون جان هرکی دوس دارین جوابارو بدین هر وقت که شما بگین میام سر کار

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۲۰ در ۰۲:۵۷

    لطفا مشخص کنید کی جواب مصاحبه می اید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۲۴ در ۰۶:۴۶

    با عرض و خسته نباشید از شما عاجزانه تقاضا می کنیم نتایج مصاحبه را اعلام فرمایید و ما را از استرس که تمام وجودمان را گرفته نجاتمان دهید باورتان میشه که اصلا رسیدن بهار را احساس نمی کنیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۱-۱۴ در ۱۲:۲۹

    مشهدی ها خیانت بزرگی در حق ما بچه های خراسان شمالی کردند
    جنا آقای دکتر .

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۰۲ در ۰۹:۳۸

    چون این رشته های آبدوغ خیالی موسسات فقط جهت سر کار گذاشتن دوستانی است که پول اضافی دارند و مدرک می خواهند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۱۸ در ۰۴:۲۸

    با سلام
    اینجانب در استخدامی مخابرات(سال ۱۳۹۱) شرکت کرده بودم و ترم اخر بودم و قرار بود تا اخر شهریور درسم را تمام کنم اما قبل از تعطیلات تابستانی دانشگاه — مرداد ماه – متوجه شدم که احتمالش کم است اما همزمان مصاحبه آقای زارعیان دیدم که می گفت –همین صفحه– ::
    “برخی از نیروهای شرکتی درسشان در دی ماه تمام می‌شود آیا آنها می‌توانند در آزمون شرکت کنند؟
    از آنجا که نتایج اولیه آزمون در مهر ماه اعلام می‌شود، اگر کسی نتواند تا مرحله گزینش مدارک مود نیاز را ارایه دهد امکان استخدام برای این عزیزان فراهم نیست.

    این جمله مورد استناد بنده و خیل کثیری از دوستان بود تا اینکه در موعد مقرر گزینش مدرک را بردیم اما قبول نکردند و وقتی به این مصاحبه استناد کردیم قبول نکردن و گفتن این سایت دروغ نوشته حال سوال؟
    آیا این مصاحبه ساختگی است؟؟ در صورت عدم در یافت پاسخ از طرف شما من و دوستانم متاسفانه مجبور به شکایت علیه سایت شما به خاطر نشر اکاذیب هستیم .
    با تشکر

ارسال یک نظر