در حال خواندن
آیفون۸ مدل شد + تصاویر
0

علی‌رغم اینکه محصول کنونی اپل در زمینه گوشی‌های هوشمند آیفون‌های ۶ و ۶پلاس هستند و گفته می‌شود شاید سپتامبر امسال محصول دیگری را رونمایی کند اما رسانه‌های خارجی، مدل مفهومی آیفون۸ را با امکاناتی ویژه تصویر کردند.
نود فناوری – ویدئوی مفهومی از محصول بعدی گوشی هوشمند اپل در رسانه‌ها منتشر و ساخت آن به فردی به نام جرمن اسمیت ربط داده شده که بسیار عجیب و حکایت از ارائه محصولی بدیع در سال آینده دارد.این مدل مفهومی (رندر) که در ارائه ویدئویی به آیفون ۸ شهرت یافته و گفته شده که محصول بعدی اپل است و سال آینده از آن رونمایی می‌شود، دارای دو نمایشگر در پشت و جلو است.رزولوشن نمایشگرهای این گوشی تعیین می‌کند که کدام صفحه، نمایشگر اصلی و کدام نمایشگر دوم است؛ به این شکل که صفحه نمایش با رزولوشن بالا به عنوان صفحه مادر و دیگری با شفافیت کمتر نمایشگر فرعی است.در واقع اپل در این نمونه به الگوبرداری از گوشی روسی یوتا پرداخته است. استدلال از انجام این کار نیز توسط این سازنده مدل مفهومی اینطور عنوان شده که دو نمایشگر امکان شارژ بیشتر باتری را فراهم می‌کند به این شکل که اگر نیازی به شفافیت بالا در انجام کارها نباشد کاربران می‌توانند از نمایشگر دوم استفاده و باتری خود را ذخیره کنند.جالب است که در این نمونه، آیفون تنها یک دوربین دارد که توسط آن می‌توان کار سلفی را هم انجام داد. زمانیکه دو نمایشگر به شکل هم‌زمان با یکدیگر کار می‌کنند کاربران هر زمان نیاز به عکس سلفی داشته باشند می‌توانند گوشی را برگردانده و با همان کیفیت دوربین اصلی از خود سلفی بگیرند.برای این گوشی طبق این مدل مفهومی قرار است کیبوردی لیزری در نظر گرفته شود تا در زمان نیاز به تایپ سریع، کاربران مشکلی نداشته باشند؛ همچین شارژری بی‌سیم برای آن در نظر گرفته شده که می‌تواند الگوی خوبی برای اپل جهت بسط ایده‌ها باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر