در حال خواندن
کانال رسمی نود فناوری در تلگرام + لینک عضویت و آپدیت تلگرام
2

اگر همین خبر را با موبایل خود باز کنید و لینک را کلیک نمایید، کانال نود فناوری را روی موبایل تان خواهید داشت و “در لحظه خبردار خواهید شد.”
نود فناوری – چندی پیش کانال تلگرام نود فناوری راه اندازی شد و کاربران فرهیخته نود فناوری توانستند خبرهای مهم و نیز مطالب جالب را روی گوشی های همراه شان نیز مشاهده کنند. اکنون می توانید برای دریافت اخبار، به سادگی و رایگان، عضو کانال نود فناوری شوید و دوستان خود را نیز به کانال تلگرام نود فناوری دعوت کنید.برای عضویت روی این لینک کلیک کنید: https://telegram.me/join90ICT بعد از ورود به لینک زیر بر روی دکمه Join کلیک کنید! اگر همین خبر را با موبایل خود باز کنید و لینک فوق را کلیک نمایید، کانال نود فناوری را روی موبایل تان خواهید داشت و “در لحظه خبردار خواهید شد.”همچنین می توانید با کپی این لینک و ارسال آن به دوستان تان ، آنها را به نود فناوری دعوت کنید. این، کمک بزرگی به ما خواهد بود و ما قدردان لطف شما هستیم.به کانال نود فناوری خوش آمدید.لینک آپدیت تلگرامچون کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.لینک آپدیت تلگرام برای آندروید:http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messengerبرای آی‌او‌اس آیفون و آیپد:https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8تلگرام نسخه دسکتاپ ویندوز:https://tdesktop.com/winاز این که با شما هستیم، خوشحالیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر